خاصیت ضدپیری عسل و همچنین از بین برندگی بوی بددهان با خاکشیر

چه بخواهید هیکل‌تان ورزشکاری شود و چه نه، خوردن روزی یک قاشق مرباخوری عسل را فراموش نکنید. عسل به دلیل خاصیت ضدمیکروبی که دارد بدن شما را دربرابر بسیاری از آسیب‌ها حفظ می‌کند. از طرف دیگر، شهد عسل باعث عضله‌سازی بدن شده و از استهلاک و شل شدن بافت بدن جلوگیری می‌کند. محققان می‌گویند، عسل به سلامت پوست بسیار کمک می‌کند و خاصیت ضدپیری فوق‌العاده‌ای دارد.

مجله سیب سبز: چه بخواهید هیکل‌تان ورزشکاری شود و چه نه، خوردن روزی یک قاشق مرباخوری عسل را فراموش نکنید. عسل به دلیل خاصیت ضدمیکروبی که دارد بدن شما را دربرابر بسیاری از آسیب‌ها حفظ می‌کند. از طرف دیگر، شهد عسل باعث عضله‌سازی بدن شده و از استهلاک و شل شدن بافت بدن جلوگیری می‌کند. محققان می‌گویند، عسل به سلامت پوست بسیار کمک می‌کند و خاصیت ضدپیری فوق‌العاده‌ای دارد. گذشته از این عسل باعث خون‌سازی در بدن می‌شود و مسکنی برای دردهای عضلانی ورزشکاران به‌حساب می‌آید. البته تا می‌توانید عسل را از فروشنده‌های مطمئن بخرید تا شهد ناخالص را به جای عسل طبیعی به شما نفروشند.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:
خاکشیر
اگر شما هم در گروه افرادی هستید که به‌دلیل افزایش خلط بلغم در بدن به بدبویی دهان مبتلا شده‌اید و مراجعه به دندانپزشک، درمان معده یا مدام مسواک زدن مشکل‌تان را حل نکرده، این چند خط را بخوانید: نوشیدن شربت ترنجبین و خاکشیر به برطرف کردن بوی بد دهان کمک می‌کند. متخصصان طب سنتی معتقدند تنها کافی است هر روز عصر یک لیوان از شربت ترنجبین و خاکشیر را بنوشید. نوشیدن این شربت به شما کمک می‌کند با دفع اخلاط ناسالم و بلغم اضافه به مرور احساس بهتری پیدا کنید و با اصلاح مزاج از شر بدبویی دهان‌تان راحت شوید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ