رفع چین و چروک صورت با آلوورا و سیب زمینی

ژل آلوورا:کافی است یک برگ آلوورا تازه را برش بزنید و سپس ژل درون آن را بیرون بیاورید، این ژل می‌تواند به عنوان یک کرم ضدچروک موثر باشد. برای کاهش خطوط ریز صورت: شما باید مقداری خرده نان را با شیر و مقداری روغن بادام شیرین مخلوط کنید تا این مخلوط حالت چسبی شکل پیدا کند. سپس این مخلوط چسبی شکل را روی یک گاز قرار دهید و این گاز را حدود 15 دقیقه روی خطوط ریز به وجود آمده صورت‌تان قرار دهید.

مجله سیب سبز: ژل آلوورا:کافی است یک برگ آلوورا تازه را برش بزنید و سپس ژل درون آن را بیرون بیاورید، این ژل می‌تواند به عنوان یک کرم ضدچروک موثر باشد.
برای کاهش خطوط ریز صورت: شما باید مقداری خرده نان را با شیر و مقداری روغن بادام شیرین مخلوط کنید تا این مخلوط حالت چسبی شکل پیدا کند. سپس این مخلوط چسبی شکل را روی یک گاز قرار دهید و این گاز را حدود 15 دقیقه روی خطوط ریز به وجود آمده صورت‌تان قرار دهید.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

یک ماسک مفید دیگر برای مبارزه با خطوط ریز، استفاده از مخلوط جو و سفیده تخم‌مرغ است. این مخلوط هم باید حالت چسبی داشته باشد، البته جوانه گندم نیز بسیار مفید است.
ماسک سیب زمینی: مقداری سیب زمینی رنده شده را با مقداری دم کرده بابونه مخلوط کنید تا حالت چسبی شکل پیدا کند، سپس این مخلوط را حدود 15 دقیقه روی صورت‌تان بگذارید و سپس با آب گرم آبکشی کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ