عوامل ناباروری در مردان

دلایل مختلفی احتمال ناباروری را در مردان به وجود می‌آورد که بروز هر یک از این احتمال‌ها می‌تواند بارداری را در زوج دچار اختلال کند. در این شرایط متخصصان پس از 12 بار تکرار تلاش برای بچه‌دار شدن، در صورت به دست نیامدن نتیجه و مشخص شدن این موضوع که دلیل ناباروری در مرد نهفته است برای بررسی‌های بیشتر، کسب نتیجه و شناسایی و درمان علت ناباروری اقدام می‌کنند.

مجله سیب سبز

: دلایل مختلفی احتمال ناباروری را در مردان به وجود می‌آورد که بروز هر یک از این احتمال‌ها می‌تواند بارداری را در زوج دچار اختلال کند. در این شرایط متخصصان پس از 12 بار تکرار تلاش برای بچه‌دار شدن، در صورت به دست نیامدن نتیجه و مشخص شدن این موضوع که دلیل ناباروری در مرد نهفته است برای بررسی‌های بیشتر، کسب نتیجه و شناسایی و درمان علت ناباروری اقدام می‌کنند. در این شرایط گاهی ممکن است اسپرم سالم وجود نداشته باشد یا اسپرم شکل و فرم مناسبی برای باروری نداشته باشد. علاوه بر این گاهی ممکن است اسپرم به اندازه کافی فعال و محرک نباشد.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

احتمال‌های دیگری نیز وجود دارد که ناباروری در مردان را سبب می‌شود و آن این است که اسپرم در مسیر رسیدن به رحم و پیش از لقاح از بین برود یا امکان رسیدن اسپرم به تخمک به دلایلی وجود نداشته باشد یا عوامل مناسب برای لقاح وجود نداشته باشد که در این2 مورد اخیر باید فاکتورهای مناسب برای بارداری اسپرم و تخمک را مورد بررسی قرار داد. همه اینها موجب می‌شود تا با وجود تلاش‌های زوج بارداری اتفاق نیفتد.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ