در بعضی موارد برای درمان ناباروری، آقایان باید خیلی سریع اقدام کنند

در بعضی موقعیت‌ها مردان باید خیلی سریع برای درمان ناباروری اقدام کنند و نیازی نیست برای 12 ماه روند درمانی را ادامه دهند. وقتی بیضه مرد به علت بیماری دچار عفونت شده باشد یا بر اثر حادثه یا تصادف، ضربه در گذشته یا در حال حاضر ضربه خورده باشد باید برای بررسی بیشتر سریع‌تر به متخصص ناباروری مراجعه کند.

مجله سیب سبزدر بعضی موقعیت‌ها مردان باید خیلی سریع برای درمان ناباروری اقدام کنند و نیازی نیست برای 12 ماه روند درمانی را ادامه دهند. وقتی بیضه مرد به علت بیماری دچار عفونت شده باشد یا بر اثر حادثه یا تصادف، ضربه در گذشته یا در حال حاضر ضربه خورده باشد باید برای بررسی بیشتر سریع‌تر به متخصص ناباروری مراجعه کند.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

علاوه بر این در شرایطی که رویش موها در بدن مرد طبیعی نباشد یا مرد دچار کوتاهی یا بلندقامتی مفرط باشد، در این شرایط نیز بهتر است هر چه سریع‌تر برای درمان ناباروی اقدام کند و در نهایت افرادی که در خانواده آنها سابقه ناباروری وجود دارد به ویژه در میان بستگان درجه یک آنها، بهتر است برای درمان زودتر به متخصص مراجعه کنند و نیازی نیست برای مشخص شدن اختلال در روند ناباروری‌شان 12 ماه صبوری به خرج دهند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ