زوج‌ها برای درمان ناباروری به مراکز معتبر مراجعه‌کنند

زوج‌ها برای درمان ناباروری باید به مراکز سرشناس و معتبر در زمینه درمان ناباروری مراجعه کنند. رئیس پژوهشگاه و مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا در این‌باره به «مجله سیب سبز» می‌گوید: «زوج‌ها بهتر است مراکزی را برای درمان انتخاب کنند که در آنجا متخصص ناباروری مردان، متخصص ناباروری زنان و جنین‌شناس وجود داشته باشد

مجله سیب سبززوج‌ها برای درمان ناباروری باید به مراکز سرشناس و معتبر در زمینه درمان ناباروری مراجعه کنند. رئیس پژوهشگاه و مرکز فوق‌تخصصی درمان ناباروری ابن‌سینا در این‌باره به «مجله سیب سبز» می‌گوید: «زوج‌ها بهتر است مراکزی را برای درمان انتخاب کنند  که در آنجا متخصص ناباروری مردان، متخصص ناباروری زنان و جنین‌شناس وجود داشته باشد چراکه درمان ناباروری نیاز به کار گروهی دارد و باید همزمان علت ناباروری در مرد و زن مورد بررسی قرار بگیرد  و مشکلات و احتمالاتی که باعث ناباروری در مردان و زنان می‌شود به طور کامل بررسی شود.»


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:
دکتر آخوندی اضافه می‌کند: «مراکزی که در وهله اول تشخیص درستی از ناباروری و دلایل ناباروری مراجعان خود داشته باشند و با کار گروهی عوامل مختلف ناباروری در زن و مرد را بررسی کنند بهترین انتخاب برای درمان زوج‌های نابارور هستند. پیدا کردن این مراکز کار چندان دشواری نیست؛ کافی است با انجمن ناباروری تماس بگیرید یا از پزشک‌تان درباره چنین مراکزی پرس‌وجو کنید.»

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ