از برگ‌های تیره نجات‌بخش بخورید

به گفته‌ دکتر امیلی بدریک گرابارت، استادیار چشم‌پزشکی در مرکز چشم دانشگاه اموری، اسفناج، بروکلی، کاهو، جعفری و سایر سبزیجاتی که برگ‌های تیره سبزرنگ دارند، حاوی لوتئین و زآگزانتین هستند. این دو کارنتوئید یا رنگ‌های شفابخش خوراکی‌ها، می‌توانند از خطر آب مروارید و دژنراسیون ماکولا که یک بیماری خطرناک چشمی و شایع‌ترین علت کوری در جهان است، جلوگیری کنند.

مجله سیب سبزبه گفته‌ دکتر امیلی بدریک گرابارت، استادیار چشم‌پزشکی در مرکز چشم دانشگاه اموری، اسفناج، بروکلی، کاهو، جعفری و سایر سبزیجاتی که برگ‌های تیره سبزرنگ دارند، حاوی لوتئین و زآگزانتین هستند. این دو کارنتوئید یا رنگ‌های شفابخش خوراکی‌ها، می‌توانند از خطر آب مروارید و دژنراسیون ماکولا که یک بیماری خطرناک چشمی و شایع‌ترین علت کوری در جهان است، جلوگیری کنند. برای استفاده از خواص بی‌شمار این خوراکی لازم است آنها را دو بار در روز در رژیم غذایی‌تان استفاده کنید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید: 

نمونه‌ رژیم: کمی برگ اسفناج در سالاد خرد و همراه ناهار میل کنید. برای شام هم می‌توانید از بروکلی بخارپز کنار غذا استفاده کنید تا جایی که ممکن است این سبزیجات را خام مصرف کنید. مواد مغذی آنها در حداکثر مقدار ممکن جذب خواهند شد.


آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ