جوانسازی پوست با ماساژ ضد چروک

اول با استفاده از یک پنبه کوچک آغشته به شیر پوست صورت‌تان را به خوبی تمیز کنید، سپس صورت‌تان را آب بکشید. حالا مقدار خیلی کمی روغن بادام را با یک قطره گلاب مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت‌تان ماساژ دهید. روش صحیح ماساژ دادن به این طریق است که انگشتان و دست‌تان را در جهت عکس چروک‌‌ها روی پوست حرکت دهید. برای مثال برای چروک‌های کنار دهان یا همان خط خنده با انگشتان و کف دست پوست این منطقه را از پایین به بالا ماساژ دهید و به سمت استخوان گونه‌‌ها حرکت دهید.

مجله سیب سبزاول با استفاده از یک پنبه کوچک آغشته به شیر پوست صورت‌تان را به خوبی تمیز کنید، سپس صورت‌تان را آب بکشید. حالا مقدار خیلی کمی روغن بادام را با یک قطره گلاب مخلوط کنید و این مخلوط را روی صورت‌تان ماساژ دهید. روش صحیح ماساژ دادن به این طریق است که انگشتان و دست‌تان را در جهت عکس چروک‌‌ها روی پوست حرکت دهید. برای مثال برای چروک‌های کنار دهان یا همان خط خنده با انگشتان و کف دست پوست این منطقه را از پایین به بالا ماساژ دهید و به سمت استخوان گونه‌‌ها حرکت دهید. 


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید: 
شما باید پوست‌تان را حدود 5 دقیقه ماساژ دهید.ماساژ اطراف چشم‌ها باید به صورت دوار از قسمت داخلی هر چشم شروع شود و تا سمت بیرونی در بالای پلک‌ها و سپس به سمت مرکز چشم‌ها حرکت کند. حرکت دست راست شما باید خلاف جهت عقربه‌های ساعت و حرکت دست چپ در جهت عقربه‌های ساعت همزمان در اطراف چشم راست و چپ باشد. برای ماساژچانه به صورت افقی از چپ به راست و برعکس حرکت کنید.این حرکت‌ها می‌تواند یک ورزش خوب برای پوست صورت شما باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ