در مدت2 هفته تاثیرش را ببینید

لوسیون شیر و لیمو:نصف فنجان شیر را در یک شیرجوش بجوشانید و سپس حدود 10 دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شود و یک لایه شیر سفت شده روی آن تشکیل شود. این لایه را بردارید و در کاسه‌ای کوچک بگذارید و سپس 5 قطره آبلیمو تازه به آن اضافه کنید. شب قبل از خواب این مخلوط را روی صورت‌تان ماساژ دهید. بهتر است اجازه دهید که این مخلوط تا صبح روی صورت‌تان باقی بماند ولی اگر احساس خوبی نداشتید می‌توانید بعد از یک ساعت صورت‌تان را با آب ولرم بشویید سپس صورت‌تان را با حوله خشک کنید و کمی با حوله پوست‌تان را ماساژ دهید. این مخلوط برای جلوگیری از پیری دست‌‌ها نیز بسیار موثر است؛ کافی است چند دقیقه روی دست‌های‌تان آن را ماساژ دهید. به هیچ وجه بعد از این لوسیون پوست‌تان را با صابون نشویید.

مجله سیب سبز: لوسیون شیر و لیمو:نصف فنجان شیر را در یک شیرجوش بجوشانید و سپس حدود 10 دقیقه صبر کنید تا کمی خنک شود و یک لایه شیر سفت شده روی آن تشکیل شود. این لایه را بردارید و در کاسه‌ای کوچک بگذارید و سپس 5 قطره آبلیمو تازه به آن اضافه کنید. شب قبل از خواب این مخلوط را روی صورت‌تان ماساژ دهید. بهتر است اجازه دهید که این مخلوط تا صبح روی صورت‌تان باقی بماند ولی اگر احساس خوبی نداشتید می‌توانید بعد از یک ساعت صورت‌تان را با آب ولرم بشویید سپس صورت‌تان را با حوله خشک کنید و کمی با حوله پوست‌تان را ماساژ دهید. این مخلوط برای جلوگیری از پیری دست‌‌ها نیز بسیار موثر است؛ کافی است چند دقیقه روی دست‌های‌تان آن را ماساژ دهید. به هیچ وجه بعد از این لوسیون پوست‌تان را با صابون نشویید. اگر از این لوسیون هر روز استفاده کنید، می توانید تاثیر آن را در کاهش چروک ببینید؛ پوست شما بعد از 2 هفته تا حد زیادی نرم و صاف می شود.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید: 

این مخلوط برای جلوگیری از پیری دست‌‌ها نیز بسیار موثر است؛ کافی است چند دقیقه روی دست‌های‌تان آن را ماساژ دهید. به هیچ وجه بعد از این لوسیون پوست‌تان را با صابون نشویید. اگر از این لوسیون هر روز استفاده کنید، می توانید تاثیر آن را در کاهش چروک ببینید؛ پوست شما بعد از 2 هفته تا حد زیادی نرم و صاف می شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ