چگونه بیماری های زنان را در خانه درمان کنیم ؟

خانم ها برای رفع درد مدت پریود می‎توانند باحذف زعفران ازدم‎کرده دارچین و هل استفاده نمایند.

روش پاکسازی بدن زنان

از عطاری رازیانه تهیه کنید و پودر آن را آماده کنید ، هر روز به میزان یک قاشق چایخوری داخل یک لیوان آب جوش بریزید و بگذارید ده دقیقه ای دم بکشد ، بعد خالی و یا بهمراه یک قاشق عسل و نه شکر! میل کنید ،، با این کار تمام هورمون های زنانه تنظیم می شود و رحم شما بصورت کامل پاکسازی می شود و احتمال تمام بیماریهای مربوط به رحم را به صفر می رسانید.

همچنین دم کرده ی یک قاشق نعنا خشک بصورت روزانه نیز از قویترین آنتی بیوتیک ها قوی تر عمل کرده و رحم و بدنتان را کاملا پاکسازی می کند !

فراموش نکنید رازیانه مخصوص خانم هاست و برای آقایان مضر هست ..

امیدوارم با این دو نسخه بدنی سالم و باطراوت پیدا کنید و از تمام داروهای شیمیایی بی نیاز شوید..

بیماری های زنان:

غذاهای سردیبخش باعث درد رحم و درد دوران پریود میشود و برای رفع درد، دم کرده زنجبیل و دارچین مفید است.

خانم ها برای رفع درد مدت پریود میتوانند باحذف زعفران ازدمکرده دارچین و هل استفاده نمایند.

رفع لک بینی و استرکتومی:

برای خانم هایی که لک بینی دارند و یا در یائسگی خونریزی دارند، و یاکسانی که باید رحمشان را در آورند( استرکتومی)، شربت یک لیوان آب هویج را با یک قاشق عسل، درست کنند و روزی 2 تا 3 بار این شربت را بنوشند. میتوانند یک قاشق مرباخوری بذر یونجه تمیز شده و آسیاب شده را با شربت استفاده نمایند. این افراد،آب زیاد، ترشیجات، لبنیات، جعفری، سیر، پیاز، کنجد و زعفران نخورند.

دل درد :

خانم هایی که دارای طبع سردی هستند گاهی رحمشان سرد شده و دل درد میگیرند، و یا خانم هایی که در دوران پریود دچار درد زیر ناحیه شکم میشوند، یک قاشق غذا خوری پودر دانه خربزه (دانهها را خشک نموده و آسیاب کرده و الک نمایند) را در یک لیوان آب با کمی عسل هم زده و بخورند، این ناراحتی از بین میرود.

رفع عفونت ادراری و زخم واژن در خانم ها:

*-یک هفته از فرآوردههای حیوانی استفاده نکرده و روزی 2 بار، با نصف لیوان آب و عسل ( آب جوشیده سرد شده را با عسل طبیعی شربت کرده، یکبار صبح قبل از صبحانه،و یکبار شب قبل از خواب) خودشان را بشویند.

*- دم کرده پونه کوهی و آویشن شیرازی برای خانم هایی که درد شدید پریود دارند، مفید است.

*-دو قاشق مرباخوری(100گرم) رازیانه، به همراه دو قاشق غذاخوری گل ختمی سفید با سه لیوان آب دم کرده و با عسل، هر روز بخورند. این کار را دو هفته ادامه دهند ، مشکل حل میشود.

*-برای درمان کیست تخمدان، تا 40 روز از فرآوردههای حیوانی پرهیز شود، خود بخود کیست از بین میرود.

مطالب مرتبط :

درمان گیاهی کیست تخمدان و منظم شدن پریود

درمان گیاهی کیست تخمدان و منظم شدن پریود

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ