یک درمان موقتی که باعث افزایش‌وزن‌می‌شود

لازم است بدانید هله هوله خوردن، هنگامی که حال‌تان خوب نیست فقط یک درمان موقتی است اما اگر به شکل یک عادت درآید می‌تواند باعث افزایش وزن شود. در عین حال می‌تواند باعث نارضایتی شما از خود و تشدید احساس بد در شما هم بشود. در این موارد به جای بازکردن در یخچال یا کمد خوراکی‌ها خودتان را عادت بدهید تا با چیزهایی دیگر سرتان را گرم کنید.

مجله سیب سبزلازم است بدانید هله هوله خوردن، هنگامی که حال‌تان خوب نیست فقط یک درمان موقتی است اما اگر به شکل یک عادت درآید می‌تواند باعث افزایش وزن شود. در عین حال می‌تواند باعث نارضایتی شما از خود و تشدید احساس بد در شما هم بشود. در این موارد به جای بازکردن در یخچال یا کمد خوراکی‌ها خودتان را عادت بدهید تا با چیزهایی دیگر سرتان را گرم کنید. در همان لحظه افکار بد را از مغزتان بیرون کنید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

 اگر نیاز دارید چیزی بخورید می‌توانید آن را با کار متفاوتی جایگزین کنید. مثلا فیلم ببینید، قدم بزنید یا برای دیدن یک دوست از خانه بیرون بروید. اگر با این کارها آرام نمی‌شوید، سعی کنید به‌جای خوردن خوراکی‌های پرکالری، از خوراکی‌هایی که کم‌کالری هستند و در عین حال سروتونین آزاد می‌کنند استفاده کنید. خوراکی‌هایی مثل ذرت، کاهو، هویج یا غلات سبک به شما کمک می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ