شگفت انگیز ترین ماسک های پوست را می شناسید ؟

ترکیبات گیاهی موجود در ماسک خیار برای پوست شگفت انگیز و عالی است کافی است که آن را رنده کنید و روی پوست بمالید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

مواد غذایی حاوی تمامی مواد مغذی مورد نیاز برای بدن است و باعث نرمی و لطافت پوست می شود.

مهر انگیز اصفهانیان متخصص پوست و مو گفت: یکی از موثرترین راههای برطرف کردن خشکی یا چربی بیش از اندازه پوست استفاده از ماسک‌های مناسب با نوع پوست است.

وی ادامه داد: افرادی که پوست خشکی دارند می‌توانند ماسک صورت مخلوطی مساوی از روغن بادام شیرین و مخمر تازه تهیه کنند و با پنبه روی صورت بمالندو به مدت 15 دقیقه صبر کنند سپس آن را بشویند.

 وی ماسک لیمو را برای افرادی که پوست چرب دارند مناسب دانست و افزود: اگر پوست چربی دارید سفیده تخم مرغ را خوب بزنید طوری که کف کند و اگر ظرفتان را سر و ته کنید مواد داخل آن بیرون نریزد سپس چند قطره لیموی تازه به آن اضافه کنید و روی پوست صورتتان بمالید و صبر کنیدتا سفیده تخم مرغ روی صورتتان خشک شود بعد از ده دقیقه با یک پارچه خیس که آغشته به آب ولرم است با نرمی و لطافت پوست‌تان را پاک کنید.

اصفهانیان اذعان داشت: ترکیبات گیاهی موجود در ماسک خیار برای پوست شگفت انگیز و عالی است کافی است که آن را رنده کنید و روی پوست بمالید تا پوستی نرم و لطیف داشته باشید.

این متخصص در پایان اظهار داشت: ماسک توت فرنگی برای پوست‌های چرب، قابض کننده‌ای عالی است برای تهیه این ماسک صورت مقداری توت فرنگی تازه را میکس کنید و با نصف پیمانه ماست و یک قاشق بادام زمینی مخلوط کنید سپس مانند یک کرم آن را روی پوست بمالید و بعد از 15 دقیقه آن را شستشو دهید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطالب مرتبط :

از میوه ها برای خودتان ماسک‌ صورت بسازید

طرز تهیه ماسک‌های صورت بهاره

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ