رژیم غذایی را تا آخر ادامه‌دهید

بسیاری از ما واژه رژیم غذایی را با محرومیت کوتاه‌مدت یکسان فرض می‌کنیم و گاهی از آن پیروی کرده و در نهایت از زیر آن شانه خالی می‌کنیم. در بررسی‌ای که ماه گذشته منتشر شده است، یک کمپانی غذایی انگلیسی اعلام کرده که از کسانی که به طور منظم رژیم غذایی دارند، 40 درصد در همان هفت روز اول آن را رها می‌کنند، 20 درصد بعد از یک ماه و تنها 20 درصد آنها رژیم غذایی را تا 3 ماه ادامه می‌دهند.

مجله سیب سبز: بسیاری از ما واژه رژیم غذایی را با محرومیت کوتاه‌مدت یکسان فرض می‌کنیم و گاهی از آن پیروی کرده و در نهایت از زیر آن شانه خالی می‌کنیم. در بررسی‌ای که ماه گذشته منتشر شده است، یک کمپانی غذایی انگلیسی اعلام کرده که از کسانی که به طور منظم  رژیم غذایی دارند، 40 درصد در همان هفت روز اول آن را رها می‌کنند، 20 درصد بعد از یک ماه و تنها 20 درصد آنها رژیم غذایی را تا 3 ماه ادامه می‌دهند.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

رژیم غذایی سخت و بسیار شدید می‌تواند باعث ایجاد نوسانات خلقی، سردرد، خستگی جسمی و ذهنی، بدخلقی، ناراحتی های گوارشی و گیجی شود. به طوری که برخی از مراجعین من احساس گوشه‌گیری می‌کردند و بعضی دیگر فکر می‌کردند که زامبی هستند. هیچ‌کس دوست ندارد چنین حس‌هایی را تجربه کند و حقیقت این است که تغییر رژیم غذایی به یک رویه بهتر باید به شما احساس پرانرژی بودن، سبکی، هوشیاری و شادابی بدهد.

چگونگی تغییر
دوباره پیشینه خود را بررسی کرده و با خود عهد ببندید اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. شما بهتر از هر کس دیگری بدن‌تان را می‌شناسید یعنی دقیقا می‌دانید در گذشته چه چیزی شمارا ناراحت می‌کرده است. بسیاری از افراد می‌گویند میان‌وعده‌های بیشتر، افزایش تعداد وعده‌های غذایی یا اضافه کردن مقداری میوه به رژیم غذایی مشکل‌ساز بوده اما وقتی با بدن خود صادق باشید شاید زیاد خوردن برای کاهش وزن کمی غیرمنطقی به نظر برسد. بله، شما باید برای کاهش وزن کمتر بخورید، اما کم کردن احتیاجات اصلی بدن می‌تواند سوخت‌وساز و سلامت شما را به مخاطره بیندازد. به همین دلیل می‌توانید سیگنال‌های متوقف کردن آن را با قدرت دریافت کنید. برای موفقیت، یک رویکرد طلایی را در پیش بگیرید که نه بسیار کم و نه بیش از اندازه باشد، بلکه در حد مناسب و کافی باشد.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ