ترفندهای درمان سریع گودی و پف زیر چشم

سرما مویرگ های زیر چشم را تحریک می کند و باعث جریان خون اطراف چشم می شود.

اگر شما هم چشم هایی بادکرده و گود رفته دارید و به این خاطر ناراحت هستید با ما همراه باشید تا روش های فوری برای برطرف کردن گودی و پف زیر چشم را برای شما ارائه دهیم…

استفاده از پوست خیار

خیار ویتامین کا دارد و باعث گردش جریان خون می شود. با گردش خون مناسب سیاهی دور چشم تان برطرف می شود. برای این منظور دو برش خیار را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید و روی چشمان بسته خود بگذارید.

چشمانتان را ورزش دهید

با چند حرکت ورزشی خستگی چشمانتان را برطرف کنید. با ماساژ چشم جریان خون به گردش در می آید. صبح یا زمانی که خسته هستید با دو انگشت سبابه بینی و ابروهایتان را ماساژ دهید و با سه انگشت به اطراف چشم ضربه بزنید.

استفاده از یخ

سرما مویرگ های زیر چشم را تحریک می کند و باعث جریان خون اطراف چشم می شود. کمی یخ را در یک کیسه قرار دهید و به مدت 10 دقیقه زیر چشم هایتان قرار دهید . البته یخ اثر ناپایداری دارد و بعد از 20 دقیقه اثر آن از بین می رود.

استفاده از چای کیسه ای

برای از بین بردن پف و سیاهی دورچشم از چای کیسه ای استفاده کنید. چای باعث بهبود جریان خون زیر چشم می شود. دو بسته چای را به مدت 10 دقیقه در یخچال قرار دهید و به حالت خوابید روی چشم های بسته تان بگذارید. این روش برای مواقعی که از کم خوابی یا پرخوابی چشم هایتان پف زیادی دارد مناسب می باشد.

محصولات ضد پف

محصولات آرایشی درمانی زیادی برای درمان پف زیر چشم وجود دارد. از محصولاتی استفاده کنید که دارای بلوط هندی برای فعال کردن جریان مویرگ های خونی و گیاه آرنیکا برای هیدراته کردن و روشن کردن رنگدانه های زیر چشم می باشد.

استفاده از ژل های خنک کننده

محصول آرایشی و درمانی را در یخچال بگذارید و به مدت 10 دقیقه دورچشم را ماساژ دهید.

مطالب مرتبط :

بیماری-پف آلودگی زیر چشم

پف دور چشم را چگونه از بین ببریم؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ