لنزهای خطرناک و تاریخ انقضای لوازم آرایش

لنزهای رنگی که درست و مناسب روی قرنیه قرار نمی‌گیرند، می‌توانند دید شما را تغییر دهند. بنابراین از خرید هر نوع لنز بدون تجویز پزشک خودداری کنید. لنزهایی که در سالن آرایش، فروشگاه‌های لوازم آرایشی یا به‌صورت آنلاین فروخته می‌شوند، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. لنزهای چشمی باید اندازه مناسب با قرنیه شما داشته، تمیز باشند و برای مدت کوتاهی استفاده شوند. اگر مراقبت درست نداشته باشید خطر آسیب به چشم و عفونت را به جان خریده‌اید و به این ترتیب حتی این احتمال وجود دارد که بینایی‌تان را از دست بدهید.

مجله سیب سبزلنزهای رنگی که درست و مناسب روی قرنیه قرار نمی‌گیرند، می‌توانند دید شما را تغییر دهند. بنابراین از خرید هر نوع لنز بدون تجویز پزشک خودداری کنید. لنزهایی که در سالن آرایش، فروشگاه‌های لوازم آرایشی یا به‌صورت آنلاین فروخته می‌شوند، به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند. لنزهای چشمی باید اندازه مناسب با قرنیه شما داشته، تمیز باشند و برای مدت کوتاهی استفاده شوند. اگر مراقبت درست نداشته باشید خطر آسیب به چشم و عفونت را به جان خریده‌اید و به این ترتیب حتی این احتمال وجود دارد که بینایی‌تان را از دست بدهید. 

گزینه مناسب، لنزهای رنگی RX: اگر احساس می‌کنید تنوع دوست دارید از مراکز دارای مجوز می‌توانید لنزهای رنگی تهیه کنید. حتی اگر دید 10 و 10 داشته باشید باید معاینه چشم شوید. پزشک می‌تواند برای شما لنز تجویز کند و توضیح دهد چطور باید مراقبت کنید. برای پیشگیری از هر نوع آسیب به چشم توصیه‌های پزشک را جدی بگیرید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

آیا لوازم آرایش تاریخ انقضا دارد؟
متخصصان دستورالعملی برای استفاده از محصولات بهداشتی دارند که بهتر است آن را رعایت کنید:

عمر مفید کرم پودر: یک سال

عمر مفید پنکیک و سایه: 2 سال

عمر مفید رژ لب: یک سال

عمر مفید ریمل: 3 تا 4 ماه
به محض این‌که دچار عفونت چشم شدید لوازم آرایش چشم‌تان را دور بیندازید

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ