تقویت مردانه، فقط به شرط اجازه دکتر

میلیون‌ها مرد در سراسر دنیا مبتلا به انواع مشکلات ناتوانی جنسی یا مشکلات مربوط به زودانزالی هستند. در این میان گروهی از مردان به خصوص جوانان به دلیل عدم آگاهی از ساختار بدن خود و از طرفی درک ناکافی از فیزیولوژی خواستار افزایش سایز هستند. از طرف دیگر بسیاری از این افراد به دلایل مختلف فرهنگی و... از مراجعه به پزشک مربوطه خودداری می‌کنند.

مجله سیب سبزمیلیون‌ها مرد در سراسر دنیا مبتلا به انواع مشکلات ناتوانی جنسی یا مشکلات مربوط به زودانزالی هستند. در این میان گروهی از مردان به خصوص جوانان به دلیل عدم آگاهی از ساختار بدن خود و از طرفی درک ناکافی از فیزیولوژی خواستار افزایش سایز هستند. از طرف دیگر بسیاری از این افراد به دلایل مختلف فرهنگی و… از مراجعه به پزشک مربوطه خودداری می‌کنند. همین موضوع عرصه را برای سودجویان باز کرده و باعث شده شاهد ورود و تبلیغات انواع و اقسام داروهای تقویت جنسی از مراجع نامعتبر و به خصوص شبکه‌های  ماهواره باشیم. این درحالی است که بسیاری از این داروها می‌توانند حتی جان فرد را به خطر انداخته و تاثیر عکس بگذارند. در این مقاله می‌خواهیم به بررسی این داروها و تاثیر آنها بپردازیم.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

دکتر ناهید حمزه‌ای‌اصفهانی، متخصص ارولوژی و مجاری ادراری می‌گوید: از هر 10 مرد یک نفر ناتوانی جنسی دارد!

بسیاری از آقایان به دلیل عدم آگاهی از ساختار بدن یا آناتومی خود و از طرفی درک ناکافی از فیزیولوژی خواستار افزایش سایز دستگاه تناسلی خارجی خود هستند. از هر 10 مرد یکی به ناتوانی جنسی مبتلاست که مهم‌ترین علل آن عوامل روحی و روانی، قلبی و عروقی، مشکلات سیستم اعصاب و هورمونی است. خیلی از این افراد در کشور ما به فکر راه درمان نیستند و برخی نیز به طور سرخود جهت درمان اقدام می‌کنند یعنی  یا داروهای مورد تایید وزارت بهداشت و درمان ایران را بدون تجویز پزشک تهیه می‌کنند و بدون آگاهی از عوارض، آنها را مصرف می‌کنند یا اقدام به خرید داروهای تبلیغ شده در ماهواره و اینترنت می‌کنند که متاسفانه اکثر آنها نه تنها تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ندارند بلکه در مراکز نامعلوم و غیر پزشکی تهیه و تحت عنوان داروی موثر جنسی خارجی در معرض فروش قرار می‌گیرند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
میهمان

میهمان

1394-05-14 - 19:28 پاسخ

عجب!