داروهای تقویت جنسی تایید شده و داروهای مرگ‌آور ماهواره‌ای

داروهای تایید شده کدامند؟ به طور کلی داروهایی که از نظر سازمان بهداشت جهانی تایید شده‌اند شامل داروهای خوراکی سنتتیک نظیر سیلدنافیل، تادالافیل، ویاگرا و...، داروها با ریشه گیاهی نظیر یوهمبین، آفرودیت و...، داروهای تزریقی به داخل بافت اندام تناسلی نظیر پاپاورین، آلپروستادیل و ... و داروهای تزریقی عضلانی نظیر تستوسترون که البته اشکال خوراکی و کرم آن نیز موجود است، هستند.

مجله سیب سبزداروهای تایید شده کدامند؟ به طور کلی داروهایی که از نظر سازمان بهداشت جهانی تایید شده‌اند شامل داروهای خوراکی سنتتیک نظیر سیلدنافیل، تادالافیل، ویاگرا و…، داروها با ریشه گیاهی نظیر یوهمبین، آفرودیت و…، داروهای تزریقی به داخل بافت اندام تناسلی نظیر پاپاورین، آلپروستادیل و … و داروهای تزریقی عضلانی نظیر تستوسترون که البته اشکال خوراکی و کرم آن نیز موجود است، هستند. این موارد همگی تاییدیه وزارت بهداشت را دارند اما مهم است که بدانید مصرف سرخود این داروها به خصوص توسط بیماران قلبی- عروقی، مبتلایان به مشکلات خونی، کمی دستگاه تناسلی و … می‌تواند عوارضی بسیار شدید نظیر سکته‌های قلبی و مغزی، مرگ، مشکلات جنسی شدید و … را در پی داشته باشد.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

داروهای مرگ‌آور ماهواره‌ای!

داروهای تبلیغاتی ماهواره و اینترنت اکثرا بدون در نظر گرفتن علت ناتوانی جنسی از ترکیب 2 یا چند داروی فوق به صورت خوراکی یا در ترکیب با هورمون تستوسترون به صورت کرم عرضه می‌شوند. در مواردی حتی در کپسول‌های محتوی این داروهای غیراستاندارد مقداری پودر گیاهانی نظیر آویشن یا زعفران ریخته می‌شود تا بوی آن مشتری را مطمئن کند دارو گیاهی است! با توجه به اینکه برخی از داروها در برخی افراد مشکلاتی مانند آنچه نام بردیم به اضافه مشکلات گوارشی، بینایی، آلرژی، سردرد، تغییر فشار خون، درد عضلانی، درد آلت تناسلی و… ایجاد می‌کنند، ترکیب آنها با هم می‌تواند عوارض را تشدید کرده و گاه  حتی باعث مرگ شود! در عین حال گروهی از بیماران ناتوانی جنسی  به درمان‌های دیگری مثل روانکاوی، استفاده از واکیوم، ورزش‌های کف لگن، جراحی و حتی پروتز نیاز دارند. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
حمید

حمید

1394-05-20 - 17:15 پاسخ

با سلام خسته نباشید یه سوال داشتم اینکه: منظور از داروهای خوراکی تستسترون چیست؟؟ شامل چه چیزایی میشه لطفا راهنمایی کنین با تشکر