مصرف تستوسترون باعث سرطان می‌شود اگر…

گاهی اوقات تستوسترون جهت افزایش سایز یا افزایش توانایی جنسی توسط افراد نا آگاه استفاده می‌شود که در این موارد دارو نه تنها به مرور اثر منفی و معکوس بر میل و توان جنسی می‌گذارد بلکه شرایط ایجاد و پیشروی سرطان پروستات را نیز مهیا می‌کند! برخی از داروهای مربوط به اعصاب و روان نیز جهت توانایی جنسی و درمان زودانزالی استفاده می‌شوند.

مجله سیب سبز: گاهی اوقات تستوسترون جهت افزایش سایز یا افزایش توانایی جنسی توسط افراد نا آگاه استفاده می‌شود که در این موارد دارو نه تنها به مرور اثر منفی و معکوس بر میل و توان جنسی می‌گذارد بلکه شرایط ایجاد و پیشروی سرطان پروستات را نیز مهیا می‌کند! برخی از داروهای مربوط به اعصاب و روان نیز جهت توانایی جنسی و درمان زودانزالی استفاده می‌شوند که حتما باید زیر نظرپزشک تجویز شوند چرا که مصرف بدون برنامه و سرخود آنها می‌تواند باعث کاهش توانایی و میل جنسی شود.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید: 

خجالت را کنار بگذارید!
مهم‌ترین توصیه این است که در موارد ناتوانی جنسی برای مراجعه به پزشک خجالت نکشید. از خرید داروهای مربوط به ناتوانی جنسی بدون تجویز پزشک حتی در موارد استاندارد بودن دارو، خودداری کنید. اگر سلامتی جنسی و جسمی و از همه مهم‌تر زندگی خود را ارزشمند می‌د‌انید به داروهای تبلیغاتی ماهواره و اینترنت برای همیشه نه بگویید. در ضمن بهترین فرد برای مشورت جهت درمان مشکلات ناتوانی جنسی و زودانزالی متخصص کلیه و مجاری ادراری یا ارولوژیست است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ