فرار از سرطان پوست و نجات استخوان‌ها

انگور نمی‌گذارد سرطان پوست بگیرید: محققان می‌گویند این روزها آلودگی‌های محیط زیست، شدیدتر شدن اشعه‌های مضر خورشید و بسیاری از عادات غذایی و سبک زندگی خطر ابتلا به سرطان پوست را بالا برده‌اند. از نظر آنها اگر می‌خواهید خطر مبتلا شدن به این بیماری مهلک را کمتر کنید، بهتر است مصرف مداوم انگور را فراموش نکنید. به گفته محققان این میوه حتی به مبتلایان سرطان هم توصیه می‌شود.

مجله سیب سبز: انگور نمی‌گذارد سرطان پوست بگیرید: محققان می‌گویند این روزها آلودگی‌های محیط زیست، شدیدتر شدن اشعه‌های مضر خورشید و بسیاری از عادات غذایی و سبک زندگی خطر ابتلا به سرطان پوست را بالا برده‌اند. از نظر آنها اگر می‌خواهید خطر مبتلا شدن به این بیماری مهلک را کمتر کنید، بهتر است مصرف مداوم انگور را فراموش نکنید. به گفته محققان این میوه حتی به مبتلایان سرطان هم توصیه می‌شود. آنها معتقدند با مصرف انگور هم‌می‌توان از برخی سرطان‌ها پیشگیری و  می‌توان برخی سلول‌های سرطان پوست را در برابر پرتودرمانی حساس‌تر و درمان سرطان پوست را آسان‌تر کرد. پس تا فصلش تمام نشده، از فواید بی‌شمار این میوه نجات‌بخش بهره‌مند شوید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

پوست لیمو استخوان‌های‌تان را نجات می‌دهد

چینی‌ها می‌گویند هنگام خوردن بسیاری از میوه‌ها، حتی می‌توانید از خواصی که در ریشه، پوست و هسته‌شان پنهان شده هم بهره بگیرید و دلیلی ندارد که تنها بخش داخلی میوه را مصرف کنید. لیمو هم یکی از معجزه‌های طبیعت است که حتی خوردن پوستش می‌تواند فواید زیادی را به شما برساند. از نظر پژوهشگران پوست لیمو به بهبود سلامت استخوان کمک می‌کند، زیرا سرشار از کلسیم و ویتامین C است که در حفظ و بهبود سلامت استخوان نقش دارند. پوست لیمو همچنین از ابتلا به بیماری‌هایی مانند پوکی استخوان، آرتریت روماتوئید و رماتیسم التهابی جلوگیری می‌کند و در کاهش استرس اکسیداتیو نقش دارد. به گفته محققان پوست لیمو همچنین برای بهداشت دهان و دندان مفید است و درمانی برای بسیاری از بیماری‌های دهان و دندان به‌شمار می‌آید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ