باورهای اشتباهی که شاید در ذهن‌شما هم‌باشد(بخش2)

محصولی گیاهی و طبیعی عوارضی نخواهد داشت درستش این است: هر ماده طبیعی‌ای مثل آلوورا و حتی ویتامین E ممکن است برای شما همان‌قدر عوارض جانبی ایجاد کند که محصولات ساخت دست بشر باعث آن می‌شود. طبیعت همیشه آنقدرها هم مهربان نیست، اگر شما از یک محصول گیاهی یا طبیعی استفاده و احساس می‌کنید پوستتان ملتهب شده‌ است، بلافاصله مصرف آن محصول را قطع کنید.

مجله سیب سبز

اشتباه: محصولی گیاهی و طبیعی عوارضی نخواهد داشت

درستش این است: هر ماده طبیعی‌ای مثل آلوورا و حتی ویتامین E ممکن است برای شما همان‌قدر عوارض جانبی ایجاد کند که محصولات ساخت دست بشر باعث آن می‌شود. طبیعت همیشه آنقدرها هم مهربان نیست، اگر شما از یک محصول گیاهی یا طبیعی استفاده و احساس می‌کنید پوستتان ملتهب شده‌ است، بلافاصله مصرف آن  محصول را قطع کنید. اگر پوستتان واکنش ملایمی نشان داد احتمالا می‌توانید آن را با یک کرم هیدروکورتیزون درمان کنید. اما اگر واکنش پوست شدید بود، بهتر است به یک متخصص پوست مراجعه کنید تا او با تجویز کرم‌های قوی‌تر التهابات را فروبنشاند. حتی ممکن است برای حل چنین مشکلی درمان‌های ترکیبی هم مورد نیاز باشد.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

اشتباه: یک درمان برای همه جواب می‌دهد

درستش این است: افراد با هم تفاوت دارند و به همین ترتیب پوست‌های مختلفی هم دارند. یک درمان برای پوست سفید‌ها و چشم‌آبی‌ها موثر است و اگر شما به عنوان یک آدم نه چندان سفید از آن استفاده کنید ممکن است عوارض زیادی را برایتان به همراه بیاورد. پوست هیچ کدام از آدم‌های دنیا با هم یکسان نیست پس نمی‌توان درمانی را پیدا کرد که روی پوست همه جواب بدهد و تنها یک متخصص می‌تواند درمان مناسب را به شما توصیه کند.

بخش اول

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ