بهترین نوع لیزر برای رنگ پوست‌ شما

همه‌ شما می‌دانید که اگر عمل لیزر برای زدودن موها توسط پزشک متخصص انجام نشود، در نهایت خودتان‌ آسیب می‌بینید. از طرفی کلینیکی که قرار است عمل در آن انجام شود و تجهیزات و صلاحیت آن هم اهمیت بسیاری دارد.

همه‌ شما می‌دانید که اگر عمل لیزر برای زدودن موها توسط پزشک متخصص انجام نشود، در نهایت خودتان‌ آسیب می‌بینید. از طرفی کلینیکی که قرار است عمل در آن انجام شود و تجهیزات و صلاحیت آن هم اهمیت بسیاری دارد. در این‌جا می‌خواهیم به چند نکته که لازم است درباره‌ی این روش بدانید اشاره کنیم:
بهترین نوع لیزر، برای پوست‌تان و با توجه به رنگ آن انجام ‌شود
هر لیزری برای هر فردی مناسب نیست. سعی کنید به دنبال لیزرهایی باشید که برای رنگ پوست‌تان مطمئن و بی‌خطر باشند. اکثر لیزرها برای افرادی که پوست روشنی دارند مطمئن عمل می‌کنند و نتیجه می‌دهد. اگر پوست شما جزو طیف پوست‌های تیره است، پیش از انجام عمل حتما با پزشک‌تان مشورت کنید.
سعی کنید عمل‌تان را در وقت مناسبی از سال انجام دهید
اکثر لیزرها از طریق تشخیص و تعیین تفاوت بین رنگ پوست و رنگ مو عمل می‌کنند. به خاطر همین است که لیزرها بر روی پوست افرادی که رنگش ملایم‌تر است، بهتر جواب می‌دهد. از کرم‌های برنزه‌ کننده پیش از عمل یا حین آن استفاده نکنید و تا حد امکان در تابستان که بیشتر در معرض نور خورشید هستید، لیزر انجام ندهید.
سعی کنید بدانید که چه می‌خواهید
به مانند سایر روش‌های زیبایی، بهتر است که انتظارات معقولی داشته باشید. تأثیر لیزر بر افراد مختلف، متفاوت است. اگر به دنبال زدودن موهایتان هستید، بهتر است بدانید آن دسته از افرادی که پوست روشن‌تری دارند می‌توانند ۸۰ تا ۹۰ درصد انتظار این را داشته باشند که موهایشان زدوده می‌شود.

مطلب مرتبط:

توصیه‌هایی برای انتخاب کرم ضد چروک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ