طب سوزنی یا بوتاکس؛ انتخاب با شما

چند سالی می‌شود که طب سوزنی در کشور ما حسابی طرفدار پیدا کرده است. متخصصان این طب معتقدند با سوزن‌های کوچک‌شان می‌توانند دردهای شما را بدون کوچک‌ترین عارضه جانبی برطرف سازند اما آیا تا به حال در مورد تاثیر این طب بر زیبایی و جوانی پوست و مو چیزی شنیده‌اید؟! برخی از درمانگران طب سوزنی مدعی‌اند این روش می‌تواند جایگزین بوتاکس شود و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کند! از طرفی حتی گفته می‌شود این سوزن‌ها در حجم‌دهی گونه‌ها و برطرف‌سازی افتادگی و رفع جوش‌ها و لک‌های صورت موثر است اما متخصصان پوست و مو با این عقیده مخالف هستند.

مجله سیب سبز: چند سالی می‌شود که طب سوزنی در کشور ما حسابی طرفدار پیدا کرده است. متخصصان این طب معتقدند با سوزن‌های کوچک‌شان می‌توانند دردهای شما را بدون کوچک‌ترین عارضه جانبی برطرف سازند اما آیا تا به حال در مورد تاثیر این طب بر زیبایی و جوانی پوست و مو چیزی شنیده‌اید؟! برخی از درمانگران طب سوزنی مدعی‌اند این روش می‌تواند جایگزین بوتاکس شود و از ایجاد چین و چروک‌های پوستی جلوگیری کند! از طرفی حتی گفته می‌شود این سوزن‌ها در حجم‌دهی گونه‌ها و برطرف‌سازی افتادگی و رفع جوش‌ها و لک‌های صورت موثر است اما متخصصان پوست و مو با این عقیده مخالف هستند. به گفته آنها نمی‌توان طب سوزنی را با بوتاکس یا ژل مقایسه کرد، حال تصمیم‌گیری با خودتان است؛ طب سوزنی یا بوتاکس؛ کدام را انتخاب می‌کنید؟! در این مقاله دکتر الهام امیرآذر، پزشک عمومی و درمانگر طب سوزنی شما را با کاربردهای این طب در زیبایی آشنا می‌کند.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

1 + 8 کاربرد طب سوزنی در زیبایی!
به گفته دکتر الهام امیرآذر، درمانگر طب سوزنی هر زمان که از این طب سخنی به میان می‌آید ذهن اغلب مردم به سمت کاهش وزن و لاغری معطوف می‌شود چراکه شنیده‌اند طب سوزنی می‌تواند در کاهش اشتها موثر باشد و به لاغر شدن کمک کند. از طرفی اثرات طب سوزنی در کنترل دردهای حاد و مزمن از جمله میگرن، سیاتیک، کمردرد و حتی روماتیسم مفصلی به اثبات رسیده است. اما این روش درمانی کهن کاربرد مهم دیگری نیز دارد و آن افزایش زیبایی و جوان‌سازی پوست صورت است. در ادامه به مهم‌ترین تاثیرات طب سوزنی بر زیبایی پوست و مو اشاره خواهیم کرد.

1. جوان‌سازی و شادابی پوست صورت

2. کاهش چروک‌های عمقی و رفع چروک‌های سطحی
3. لیفتینگ و رفع افتادگی پوست 
4. رفع کک و مک، لک صورت و روشن کردن پوست
5. رفع تیرگی دور چشم
6. رفع پف زیر چشم
7. رفع آکنه و جای جوش
8. رفع استریا و خطوط ناشی از بارداری
9. درمان ریزش مو و کمک به رویش مجدد آن.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ