می خواهید فوت و فن های زیبایی را بشناسید؟

محصولات حجم‌دهنده و فیکساتورهای نگهدارنده می‌تواند برای این نوع از موها مناسب باشد درضمن امروزه محصولات زیادی تولید شده‌اند که در برطرف کردن این مشکل می‌توانند تأثیرگذار باشند که یکی از آنها استفاده از شامپوهای کرمی حجم‌دهنده است.

چه کنم تا الکتریسیته مو از بین برود؟

محصولات حجم‌دهنده و فیکساتورهای نگهدارنده می‌تواند برای این نوع از موها مناسب باشد درضمن امروزه محصولات زیادی تولید شده‌اند که در برطرف کردن این مشکل می‌توانند تأثیرگذار باشند که یکی از آنها استفاده از شامپوهای کرمی حجم‌دهنده است. این شامپوها با یک غلاف کرمی که روی موی نازک ایجاد می‌کند باعث می‌شود ضخامت آنها زیادتر شود و از طرفی با پاک‌کنندگی نسبتا بالایی که دارد کثیفی و چربی را از روی مو و پوست برمی‌دارد تا حجم مو تنظیم شود و مو پرتر و حجیم‌تر به‌ نظر برسد. علاوه بر تقویت مو برای جلوگیری از الکتریسیته شدن آنها می‌توانید از محصولاتی مثل روغن‌های کریستال استفاده کنید؛ البته به میزانی که موها را چرب نکند. راه دیگر این است که بعد از هر بار شامپوکردن از نرم‌کننده استفاده کنید و چه بهتر که نرم‌کننده‌ای با پایه سیلیکونی انتخاب کنید.

آیا پاک کردن تاتو عوارض دارد؟

در استفاده از لیزر برای پاک کردن تاتو عوارض جانبی کمتری (نسبت به سایر روش‌ها) وجود دارد ولی به هر حال قبل از هر نوع تصمیم‌گیری بهتر است متوجه عوارض احتمالی آن باشید. ممکن است پوست در معرض عفونت قرار بگیرد و حتی زخم شود و این زخم‌ها به‌طور دائم روی پوست باقی بمانند یا به‌طور کامل پاک نشوند. در صورت محو شدن خالکوبی از روی پوست ممکن است پوست محل تاتو شده تغییر رنگ دهد و رنگ آن نسبت به مناطق کمرنگ‌تر یا تیره شود که به مرور زمان بهبود می‌یابد. در بعضی موارد نیز واکنش‌های آلرژیکی گزارش می‌شود به خصوص در مواردی که جوهر خالکوبی حاوی سولفید جیوه باشد. برای جلوگیری از این واکنش‌های احتمالی، اغلب آنتی‌هیستامین‌های خوراکی و نستروئیدهای ضدالتهاب تجویز می‌شود.  

از چه رنگ مویی استفاده کنم تا چشم‌هایم نسوزد؟

گاهی اوقات در افرادی که به رنگ‌ها حساسیت دارند، واکنش‌های حساسیتی پوست در ناحیه صورت، گوش‌ها، گردن و نواحی بالای پیشانی به صورت قرمزی، پوسته‌ریزی، تاول و حتی قرمزی چشم‌ها ظاهر می‌شود. در حالی که بیشتر افراد، این واکنش‌ها را ناشی از رنگ مو نمی‌دانند. درواقع آنها می‌گویند اگر به رنگ مو حساسیت داشته باشند، باید پوست سرشان نیز دچار این عوارض شود. این یک تفکر اشتباه است و ما به این افراد توصیه می‌کنیم از رنگ موهای فاقد آمونیاک استفاده کنند تا از دردسر‌های حساسیت رها شوند.

برای رنگ  لباس آبی نفتی چه آرایشی مناسب است؟

برای آرایش اولین نکته‌ای که باید به آن توجه کرد این است که رنگ پوست شما جزء چه گروهی (سفید، سبزه، گندمی و. . . ) قرار دارد تا بتوانید رنگ مناسب برای آرایش با پوست‌تان را شناسایی کنید. اگر پوست شما تیره است، بهتر است برای لباس آبی نفتی  از رنگ آبی روشن استفاده کنید زیرا رنگ‌های تیره باعث می‌شود پوست تیره‌تر جلوه کند و به علاوه آرایش چشم زیاد خودش را نمایان نکند اما اگر پوست‌تان روشن است در استفاده رنگ سایه محدودیت چندانی ندارید اما رنگ آبی تیره جلوه آرایش را بیشتر می‌کند.

صورتم گرد است. چه بافتی مناسب صورتم است؟

هنگام انتخاب بافت باید به مدل صورت‌تان توجه کنید. البته آرایشگر ماهرتان به خوبی می‌داند چه نوع بافتی را به شما پیشنهاد کند. به‌طور کلی بهتر است افرادی که چهره‌ای ظریف و زیبا دارند سراغ بافت بروند چراکه بافتن موها با هر نوع و مدلی باعث می‌شود صورت‌تان بیشتر در مرکز توجه قرار گیرد. به افرادی که صورت گرد دارند اغلب بافت مکزیکی می‌آید چراکه بافت به‌صورت آزاد دور سر قرار می‌گیرد و چهره‌شان را کشیده‌تر نشان می‌دهد اما افرادی که صورتی جذاب و شیرین دارند بهتر است از بافت خطی استفاده کنند. در بافت خطی قرص صورت کاملا نمایان می‌شود.

ابروها را چطور بردارید؟

اولین گام برای زیباتر شدن چهره، توجه به ابروهاست. ابروها کمک می کنند چشم ها و صورت، زیبایی واقعی خودشان را بیشتر نشان دهند. اما برای داشتن ابروهای زیبا  دو عامل مهم است: اول اینکه ابروها پرپشت باشد و دوم اینکه زمان برداشتن ابروها به فرم چهره و چشم ها توجه شود. اما برای داشتن بهترین حالت ابرو بهتر است ابروها را تا حد امکان طبیعی نگه دارید.

منبع: مجله زندگی ایده آل

مطلب مرتبط:

به روش سنتی زیبا شوید

روش های مختلف زیبایی در جهان را می دانید؟

آیا اکستنشن جایگزین خوبی برای تاتو است؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ