همه چیز درباره لیپوپلاستی با کمک فراصوت

برخی از افراد سلول‌های چربی سفت و سختی دارند که با وجود رژیم غذایی و ورزش، آب نمی‌شود. این مناطق عموماً چانه، گردن، باسن، شکم، ران، ماهیچه‌های پشت‌ پا و قوزک پا است.

برخی از افراد سلول‌های چربی سفت و سختی دارند که با وجود رژیم غذایی و ورزش، آب نمی‌شود. این مناطق عموماً چانه، گردن، باسن، شکم، ران، ماهیچه‌های پشت‌ پا و قوزک پا است.
روشی به نام لیپوپلاستی با کمک فراصوت (UAL) به شما کمک می‌کند تا بتوانید آن چربی‌های ناخواسته را از بین ببرید. برای آن‌که بعد از لیپوپلاستی بتوانید اندام و وزن خود را حفظ کنید، باید رژیم و ورزش مناسبی را دنبال کنید.

تفاوت لیپوپلاستی با سایر روش‌های لیپوساکشن
لیپوپلاستی با امواج صوتیِ فرکانس بالا برای آب کردن چربی در زیر سطح پوست پیش از برداشتن آن با گول زدن مختصر ماهیچه‌ها انجام می‌شود. لیپوساکشن سنتی نمی‌تواند سلول‌های چربی را آب کند، و در واقع در آن چربی به سختی برداشته می‌شود.
مزایای لیپوپلاستی
UAL به دکترها این امکان را می‌دهد تا بتوانند مقدار زیادی چربی را در یک جلسه بردارند. این مسئله خصوصا در مناطقی از بدن مانند پشت که چربی بسیار فشرده‌ای دارد، بسیار موثر خواهد بود. استفاده از امواج صوتی مانع از احاطه شدن رگ‌های خونی و بافت‌های پیوندی و آسیب آن‌ها می‌شود چرا که سلول‌های چربی به طور انتخابی از بین می‌روند.

5 اشتباه رایج درباره لیپوساکشن را می دانید؟

روش کار UAL

تیم پزشکی پوست شما را نشان‌گذاری می‌کند تا مناطق اصلی که باید چربی آن زدوده شود مشخص شود. در مرحله‌ی بعدی، مقدار زیادی از محلول بی‌حسی به آن مناطق تزریق می‌شود تا بی‌حس و متورم شود. این روش را به نام روش برانگیختگی هم می‌شناسند.
سپس، یک ابزار لوله‌مانند به نام سوندِ فراصوتی از طریق یک برش کوچک به زیر پوست وارد می‌شود. این سوند در یک الگوی ضربدری حرکت کرده در حالی‌که امواج صوتی فشار منفی تولید می‌کند، و این باعث می‌شود که سلول‌های چربی آب شوند. سپس چربی و مایع به جا مانده با ملایمت خارج میشوند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ