مرطوب‌کننده‌ و ضد آفتاب مناسب پوست شما کدام است؟

علت اهمیت کرم ضد آفتاب این است که اولین عامل پیری و آسیب پوست به در معرض نور خورشید قرار گرفتن مربوط می‏ شود.

علت اهمیت کرم ضد آفتاب این است که اولین عامل پیری و آسیب پوست به در معرض نور خورشید قرار گرفتن مربوط می‏ شود. حفاظت از پوست در مقابل نور خورشید، مهم‌ترین کار برای مراقبت از پوست است که به طور روزانه باید مورد توجه قرار‏گیرد. قرارگرفتن در معرض نور خورشید موجب بروز چین و چروک صورت و ایجاد لکه‏ های رنگی برجسته می‌شود که به واسطه آسیبی که به غشای میانی پوست وارد می‏ شود، به وجود می‏ آیند. آسیب‏های ناشی از نور خورشید حتی می‏ تواند باعث سرطان‌های پوستی بشود.

متوجه شدم به محض اینکه پوست بیماران بهبود می‌یابد، چیزهایی را که روی صورت‌شان می‌مالند تغییر می‌دهند. بیمارانی که زیرسازی غلیظ انجام می‌دادند، شروع به استفاده از مرطوب‌کننده‌های رنگی می‌کنند؛ چون دیگر معایبی برای پنهان کردن ندارند. این چیز خوبی است، چون مرطوب‌کننده‌های رنگی آنها را جوان‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهد.
یک مرطوب‌کننده -رنگی یا غیر رنگی- با درجه‌ی SPF (عامل حفاظتی در برابر آفتاب) 30 برای استفاده‌ی روزمره ایده‌آل است. محصولات عالی بسیاری در دسترس هستند: مرطوب‌کننده رنگی استیلا، مرطوب‌کننده رنگی ماران، مرطوب‌کننده آوینو، مرطوب کننده و تقویت‌کننده رنگی نیتروژنا و محصولات مراقبتی چند منظوره لانکوم بادرجه‌ی30 تنها چند نمونه هستند. اگر پوست‌تان چرب است، لوراک پروتکتینت با درجه‌ی 30 و کرم روزانه کلارینس با درجه‌ی 40 انتخاب‌های مناسبی هستند.

مطلب مرتبط:
کرم ضد آفتاب برای کودکان ضرر دارد؟

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
اعظم

اعظم

1394-05-06 - 13:41 پاسخ

با سلام عالی بود