بدون عمل جراحی صورت‌تان را دوباره شکل بدهید

mousavi
یکی از سؤالات رایج بسیاری از بیمارانی که به من مراجعه می‌کنند این است که آیا امکانش هست بدون انجام عمل جراحی بتوانندبه صورت‌شان شکل تازه‌ای بدهند.

یکی از سؤالات رایج بسیاری از بیمارانی که به من مراجعه می‌کنند این است که آیا امکانش هست بدون انجام عمل جراحی بتوانند به صورت‌شان شکل تازه‌ای بدهند. بله، چندین راه وجود دارد که می‌توان بدون جراحی این‌ کار را انجام داد.
در بیمارانی که داشتن خط چهارگوش فک، نخستین نگرانی محسوب می‌شود، بوتاکس، زئومین یا دیپورت، راه حل مناسبی است. این روش ایمن و مؤثر، با تزریق این مواد به فک (یا عضله‌ی فک) انجام می‌شود.
از طرف دیگر، برخی بیماران دوست دارند چانه‌ای تیزتر و مشخص‌تر داشته باشند.‌Juvederm Volume‌، Radiesse و یا Restylane می‌توانند به این نواحی حجم لازم را اضافه کنند، که باعث می‌شود غبغب کمی بالا رفته و حجم طرفین صورت افزایش یابد، خصوصا برای افرادی که ناحیه‌ی چانه‌ی آن‌ها کم‌حجم‌تر است.
آیا به دنبال این هستید که افتادگی پوست یا غبغب خود را از بین ببرید؟ برای این‌کار باید از پرتودرمانی استفاده کنید که با استفاده از امواج فراصوتی برای ایجاد گرما در داخل پوست انجام می‌شود تا بتواند کلاژن جدید بسازد، و این روش، یک روش ایده‌آل برای مشخص کردن و به چشم آمدن خط فک، بالا بردن پوست شل گردن و زیر چانه است و می‌تواند چین و چروک‌های این مناطق را کم کند. در دوره‌ی درمان ۹۰ روزه‌ی آن، پوست شما سفت‌تر و کشش‌پذیرتر شده و بالا رفتن سطح آن را حس خواهید کرد. پیشنهاد می‌کنیم که برای رسیدن به نتایج دلخواه سالانه دوبار این روش را انجام دهید.

مطلب مرتبط:

رژیم غذایی هفتگی برای زیبایی پوست صورت

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ