برای داشتن جراحی زیبایی، این راهکارها را جدی بگیرید

mousavi
مسلما دکتر شما داروهایی برای تسکین درد همراه با آنتی‌بیوتیک به شما تجویز می‌کند. سعی کنید داروهای خود را به موقع تهیه کنید.

مسلما دکتر شما داروهایی برای تسکین درد همراه با آنتی‌بیوتیک به شما تجویز می‌کند. سعی کنید داروهای خود را به موقع تهیه کنید. گاهی ممکن است داروخانه ها داروها را نداشته باشند و آن وقت اگر به موقع این کار را نکنید در شهر سرگردان می‌شوید.
ژل کمپرس‌های یخی قابل استفاده‌ی مجدد
این کمپرس‌ها با داشتن لبه‌های نرم و صاف برای قرار دادن روی نقاط کبود و یا زخمی بدن بسیار مناسب و مفید هستند.
نئوسپورین و آکوآفور
به وجود آمدن چند خراش بعد از عمل اصلاً غیرطبیعی نیست. نئوسپورین می‌تواند برای جلوگیری از عفونت این زخم‌ها استفاده شود. آکوآفور یک مرطوب‌کننده‌ غلیظ و نرم است که خصوصا برای لب‌ها استفاده می‌شود.
عصاره‌ها و سودا
وقتی دارو مصرف می کنید بهتر است چیزی بنوشید که مقدار کمی شکر داشته باشد. آب جوی زنجبیلی و عصاره‌های رقیق و ملایم گزینه‌های خوبی هستند.
 بیسکوییت کراکر و سوپ‌های آبکی
معمولا وقتی بیماران بعد از جراحی گرسنه می‌شوند، اکثرشان به غذاهای ملایم و بدون نمک و ادویه نیاز دارند. این غذاها مانع از بروز تهوع شده و کم‌اشتهایی بعد از جراحی را از بین می‌برد.
بالش در اندازه و سایزهای مختلف
نخستین شب بعد از عمل شاید سخت‌ترین شب باشد. بالشی زیر زانوهایتان، و یکی زیر سرتان و چند تا در کنار و پهلوهایتان می‌تواند بسیار مؤثر باشد تا راحت‌تر استراحت کنید. 
توصیه‌های یک متخصص پوست برای مراقبت از پوست در این روزهای سرد

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ