درمان های خانگی برای رشد طبیعی مو

najme_d
برای تقویت موهایتان قبل از این که به سراغ راه کار های شیمیایی بروید، نگاهی به دور و برتان بیندازید؛گزینه های خوبی را خواهید یافت!

همه ی ما دوست داریم زیباتر از آنچه که هستیم به نظر برسیم. برای رسیدن به این منظور، قبل از این که به سراغ راه کار های شیمیایی و دارویی بروید، نگاهی به دور و برتان بیندازید، حتمن گزینه های خوبی را خواهید یافت.

سفیده ی تخم مرغ. تخم مرغ سرشار از پروتئین است و چه چیزی بهتر از پروتئین برای تقویت و رشد مو؟! می توانید از تخم مرغ در ماسک مو استفاده کنید یا با آن موهای تان را بشویید. سفیده ی تخم مرغ را از زرده اش جدا کنید و با یک قاشق چای خوری عسل و یک قلشق چای خوری روغن زیتون مخلوط کنید . این ماسک را روی پوست سر و موهایتان قرار دهید. بگذارید یک ساعت بماند و سپس با آب  ولرم بشویید.

سرکه سیب. اگر فکر می کنید که با این روش موهایتان بوی بدی می گیرند، به آن اسانس بیفزایید تا خوشبو شود. در این صورت هم از بوی خوش موهایتان لذت خواهید برد و هم یک شامپوی شگفت انگیز خواهید داشت.

روغن کرچک. ممکن است در خانه به روغن کرچک دسترسی نداشته باشید اما این روغن معجزه آسا را می توانید در هر سوپر مارکتی ببینید. روغن کرچک هزاران سال است که به خاطر سطح بالای اسیدهای چرب طبیعی خود، برای درمان بسیاری از بیماری ها، مورد استفاده قرار می گیرد. نسبت یکسانی از این روغن را با روغن زیتون یا روغن آناناس مخلوط کنید و روی پوست سر و موها قرار دهید.

ماساژ پوست سر. بهترین روش برای رشد موها، ماساژ روزانه ی پوست سر است. با ماساژ پوست سر، گردش خون افزایش می یابد که منجر به افزایش رشد مو ها می شود.

منبع:  healthtoday.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ