سن جراحی پلاستیک تغییر کرده است

mousavi
در مقایسه با گذشته، اغلب افرادی که امروزه از جراحی پلاستیک استفاده می‌کنند جوانتر هستند

ممکن است روزی در آینه بنگرید و چهره‌ی فردی خسته و پیر را ببینید. احتمالاً تعجب می‌کنید و آن چهره را با احساسات و روحیه‌تان سازگار نمی‌دانید. افراد معمولاً در این لحظات به فکر جراحی زیبایی صورت می‌افتند.
سن متقاضیان کمتر شده است
در مقایسه با گذشته، اغلب افرادی که امروزه از جراحی پلاستیک استفاده می‌کنند جوانتر هستند. اکثر مراجعین در گروه سنی ۳۰ تا ۵۰ هستند. آن‌ها خیلی زود اثرات بالا رفتن سن را تشخیص می‌دهند و تا ۶۰ سال سالگی صبر نمی‌کنند. حدود ۳۰ سال پیش معمولاً جراحان از انجام جراحی زیبایی صورت بر روی 30 تا ۴۰ ساله‌ها امتناع می‌کردند. آن‌ها معمولاً از مراجعین می‌خواستند حداقل تا ۵۰ سالگی صبر کنند. امروزه جوان‌ها می‌دانند که چه می‌خواهند، از همین رو جراحان نیز از کمک به آن‌ها استقبال می‌کنند. به نظر می‌آید اکنون جراحان و پزشکان مرتبط با زیبایی برای جوان‌ترها این حق را قائل‌اند که در مورد ظاهرشان خود تصمیم بگیرند. یکی از مزایای انجام عمل بر روی جوان‌ترها این است که آن‌ها زودتر التیام پیدا کرده و چهره‌ای به مراتب بهتر خواهند داشت.
اثرات سن بر صورت
گرچه همه‌ی ما دارای خصیصه‌های منحصر به فرد هستیم اما تاثیرات و تغییرات بالا رفتن سن بر روی صورت قابل پیش‌بینی است. گذر عمر و جاذبه،‌ نیروهای قدرتمندی هستند و تأثیرات آنها دیر یا زود برای همه اتفاق خواهد افتاد. به دلایل مختلف مانند ژنتیک، نوع فعالیت‌ها، بهداشت عمومی و محیط این تغییرات ظاهری ممکن است برای افراد مختلف در سنین متفاوت شروع شود. اما اکثر مردم از حدود ۴۰ سالگی متوجه اولین تغییرات خواهند شد.
همه چیز درمورد جراحی پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ