سه توصیه غذایی برای کاهش وزن

mousavi
برای لاغری نسخه‌های زیادی تجویز می‌شود. رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین و سالم‌ترین روش‌های لاغری است. کافی است موارد زیر را در رژیم غذایی روزانه‌تان رعایت کنید

برای لاغری نسخه‌های زیادی تجویز می‌شود. رژیم غذایی یکی از مهم‌ترین و سالم‌ترین روش‌های لاغری است. کافی است موارد زیر را در رژیم غذایی روزانه‌تان رعایت کنید

۱- متابولیسم‌تان را افزایش دهید

متابولیسم سوخت و ساز و یا همان فرآیند بدن جهت تبدیل غذا به انرژی است. خوشبختانه راه‌های ساده‌ای برای افزایش سرعت موتور چربی‌سوز بدن وجود دارد.

مکمل‌ها

Fucoxanthin یک مکمل ساخته شده از جلبک خوراکی است که توانایی آن در سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم ثابت شده. مقدار مصرف روزانه ۲۰۰ میلی‌گرم.

SachaInchi از دانه‌هایی که در رشته‌کوه‌های آند و یا جنگل‌های پرو می‌رویند، ساخته شده. این محصول سرشار است از ویتامین E و امگا-3s و همچنین موادی است که به سوزاندن چربی‌های ناحیه شکم کمک می‌کند. مقدار مصرف روزانه ۶۰۰ میلی‌گرم.

L-arginine مکملی است که در داروخانه‌ها موجود است و به بهبود متابولیسم کمک می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهد که ترکیب این مکمل و ورزش به تعادل هرمونی کمک کرده و باعث تقویت عضلات کمک می‌کند. مقدار مصرف ۲۰۰۰ میلی‌گرم ۳ بار در روز.

مصرف هر ۳ مکمل امکان‌پذیر بوده و توصیه می‌شود به همراه غذا مصرف شوند.

۲- مصرف پروتئین و سبزیجات بیشتر

مصرف سبزیجات با فیبر زیاد راه ساده‌ای است برای افزایش متابولیسم و همچنین کم کردن اشتها. همچنین مصرف پروتئین دو برابر کالری بیشتری نسبت به مصرف کربوهیدرات می‌سوزاند. مصرف ماهی‌های سالمون و هالیبوت دو بار در هفته در این امر شما را کمک خواهد کرد.

چه نوشیدنی هایی برای کاهش وزن مناسب است؟

۳- بیشتر آب بنوشید

همه از فواید آب آگاه هستیم. اما آن چیزی که ممکن است ندانید فواید آب در کاهش وزن است. آنقدر آب بنوشید تا مطئمن شوید ادرارتان شفاف است. تحقیقات نشان می‌دهد نوشیدن ۵.۶ لیوان آب در روز کمک می‌کند تا ۲۰۰ کالری کمتر مصرف کنید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
mahnaz

mahnaz

1394-10-28 - 06:37 پاسخ

سلام دوستان گلم خیلی خیلی مطالبتون عالی و فوق العادست من از قرص زنور برای لاغری استفاده میکنم که جواب گرفتم و در 1 ماه 2 کیلو وزن کم کردم و در ضمن اذیتم نشدم خواستم شما عزیزان هم بدانید .

هانیه میرزایی

هانیه میرزایی

1394-06-22 - 05:54 پاسخ

میشه لطف کنید بگید باید از کجا بخریم اون دو مورد اول رو؟ داروخانه ها ندارن

1394-05-27 - 04:26 پاسخ

برای ورم شکم بعد زایمان چه کارکنم پایین بیاد ؟

سوسن غمزدا

سوسن غمزدا

1394-05-14 - 09:38 پاسخ

سلام من این داروهایی را که گفتید برای کاهش وزن را از کجا باید تهیه کنم چون بارژیم بتنهایی نمیتوانم وزن کم کنم