پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در بین مردان

mousavi
مردها از عمل‌های زیبایی روی‌گردان نیستند، فرقی نمی‌کند برای داشتن ظاهری جوان‌تر باشد یا عضلانی‌تر. به گفته انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا مردان بیش از ۷۵۰۰۰۰ عمل زیبایی در سال ۲۰۱۰ داشته‌اند که ۸ درصد کل عمل‌های زیبایی این دوره را شامل می‌شود.

از عمل‌های زیبایی روی‌گردان نیستند، فرقی نمی‌کند برای داشتن ظاهری جوان‌تر باشد یا عضلانی‌تر. به گفته انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا مردان بیش از ۷۵۰۰۰۰ عمل زیبایی در سال ۲۰۱۰ داشته‌اند که ۸ درصد کل عمل‌های زیبایی این دوره را شامل می‌شود. عمل‌های زیبایی مردان از سال ۱۹۹۷ حدود ۹۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.
پرطرفدارترین عمل‌های زیبایی در بین مردان عبارتند از: لیپوساکشن، جراحی پلک، بینی، کوچک‌سازی سینه و جراحی گوش.
لیپوساکشن
در سال ۲۰۱۰ تعداد مردانی که تحت این عمل قرار گرفتند به ۳۷۰۰۰ مورد می‌رسد. در این عمل چربی‌های اندامی چون پاها، باسن، شکم، دست، صورت و یا گردن توسط دستگاه مکنده برداشته می‌شود. زخم به جا مانده طولی کمتر از ۱ سانتی‌متر دارد.
جراحی پلک
مردانی که تمایل دارند ظاهری جوانتر داشته باشند معمولاً از مشتریان این نوع جراحی هستند. این عمل با حذف چروک و جربی‌هایی که باعث تورم زیر چشم می‌شود به صورت ظاهری بهتر می‌بخشد.
جراحی بینی
این عمل معمولاً انتخاب افرادی است که فکر می‌کنند بینی‌هایشان بسیار بزرگ و یا دارای نقص است.
جراحی سینه
طبق برآوردها حدود 40 تا 60 درصد مردان دارای سینه‌هایی با رشد غیر‌معمول هستند. این عمل با حذف بافت‌های سینه، چربی و پوست به افراد کمک می‌کند.
جراحی گوش
حدود ۱۰۸۵۰ مرد در سال ۲۰۱۲ تحت این عمل قرار گرفتند. در این عمل با تغییر شکل غضروف، گوش به سر نزدیک‌تر می‌شود. شکاف مربوطه معمولاً در پشت گوش‌ها ایجاد شده تا اثر زخم در چروک طبیعی پوست پنهان شود.

از بین بردن ریش و سبیل مرد

تزریقات مربوط به مردان
مردان زیادی که تحت عمل جراحی‌های زیبایی قرار می‌گیرند به تزریقاتی چون بوتاکس برای داشتن ظاهری جوان و شاداب تمایل نشان می‌دهند.
افرادی که در فکر استفاده از عمل‌های زیبایی هستند می‌بایست به جراحان دارای بورد تایید شده مراجعه کنند. وب‌سایت انجمن جراحی زیبایی پلاستیک آمریکا می‌تواند شما را کمک کند تا انتخابی ایمن و مطمئن داشته باشید.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ