جعفری و شلغم نمی‌گذارند زود پیر شوید و اسم بگیرید

meysam
اگر می‌خواهید چهره‌ای شاداب داشته باشید و روند پیرشدن را به تاخیر بیندازید، از سبزی‌های تازه نگذرید. محققان می‌گویند آنتی‌اکسیدان قوی موجود در برخی میوه‌ها و سبزی‌ها از‌جمله جعفری و کرفس، ضدالتهاب است و روند پیری را به‌تاخیر می‌اندازد. این سبزی‌ها واکنش بدنتان به حساسیت‌ها را کم و مثل یک داروی ضد‌التهاب و ضد‌اسپاسم عمل کرده و از ابتلای شما به سرطان‌های مختلف جلوگیری می‌کنند.

مجله سیب سبز

جعفری پیری را به تاخیر می‌اندازد
اگر می‌خواهید چهره‌ای شاداب داشته باشید و روند پیرشدن را به تاخیر بیندازید، از سبزی‌های تازه نگذرید. محققان می‌گویند آنتی‌اکسیدان قوی موجود در برخی میوه‌ها و سبزی‌ها از‌جمله جعفری و کرفس، ضدالتهاب است و روند پیری را به‌تاخیر می‌اندازد. این سبزی‌ها واکنش بدنتان به حساسیت‌ها را کم و مثل یک داروی ضد‌التهاب و ضد‌اسپاسم عمل کرده و از ابتلای شما به سرطان‌های مختلف جلوگیری می‌کنند. پس اگر می‌خواهید اثر بد دیگر خوراکی‌هایی که می‌خورید را خنثی کنید و همیشه جوان بمانید، جعفری و کرفس را فراموش نکنید.

در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

شلغم، برونشیت، مشکلات تنفسی و آسم را درمان می‌کند
برای برطرف کردن مشکلات بدنی‌تان، همیشه چاره‌ای در طبیعت وجود دارد اما مهم این است که این چاره را در گیاهان و میوه‌هایی پیدا کنید که در همان فصل می‌رویند و دسترسی به آنها برایتان آسان است. برای درمان مشکلات تنفسی هم گیاهان زیادی وجود دارند اما شلغم، یکی از گیاهانی است که در همین ماه‌ها هم به وفور یافت می‌شود و می‌تواند حال و روز ریه شما را بهتر کند. این میوه که دوای خوبی برای سرماخوردگی هم هست، می‌تواند در درمان برونشیت، مشکلات تنفسی و آسم هم موثر باشد. اگر می‌خواهید از فواید این گیاه بهره‌مند شوید، بهتر است در ساعات اولیه صبح آن را مصرف کنید یا با قرقره کردن آب شلغم، گلودردهای باکتریایی‌تان را نیز تسکین دهید. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
محمد

محمد

1394-05-22 - 06:55 پاسخ

ازمطالب خوبتان متشکرم