هر آنچه درباره روش‌های درمانی طب سنتی و مکمل باید بدانید

meysam
درمان فیبروم به نوع و محل قرار گرفتن آن در رحم بستگی دارد. فیبروم‌ها و بافت‌های تشکیل‌دهنده آن به‌صورت کلی در 3 بخش از رحم جای می‌گیرند؛ گروهی از فیبروم‌ها بیرون از رحم، گروهی از آنها درون بافت رحم و برخی آنها در بافت میانی رحم قرار می‌گیرند یا به‌وجود می‌آیند.

مجله سیب سبزگیاهان دارویی و درمان فیبروم

درمان فیبروم به نوع و محل قرار گرفتن آن در رحم بستگی دارد. فیبروم‌ها و بافت‌های تشکیل‌دهنده آن به‌صورت کلی در 3 بخش از رحم جای می‌گیرند؛ گروهی از فیبروم‌ها بیرون از رحم، گروهی از آنها درون بافت رحم و برخی آنها در بافت میانی رحم قرار می‌گیرند یا به‌وجود می‌آیند. از میان این 3 گروه فیبروم‌هایی که در بافت میانی رحم وجود دارند امکان درمان با گیاه درمانی را دارند. در حقیقت درمانگر و متخصص طب سنتی می‌تواند با تجویز داروهایی خاص به کوچک شدن فیبروم در مدت زمانی معین کمک کرده و به مرور آن را از بین ببرد. تشخیص و شناسایی نوع فیبروم و محل قرار گرفتن آن نیازمند معاینه و بررسی عکس‌ها و پرونده پزشکی بیمار است و به هیچ وجه نباید در این زمینه به‌صورت خودسرانه و بدون مشورت با متخصص دست به درمان‌های خانگی زد. 


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

معالجه میگرن با یومی‌هوتراپی

یومی هوتراپی یکی از شیوه‌های طبیعی درمان برای تسکین دردهای میگرنی است. به اعتقاد درمانگران این شیوه درمانی، بیمارانی که دچار سردردهای میگرنی می‌شوند با انقباض و گرفتگی عروق پشت گردن روبه‌رو هستند و خون‌رسانی به سلول‌های مغزی آنها دچار اختلال می‌شود. خون‌رسانی نامناسب، انقباض عروق در ناحیه پشت گردن و عدم‌ خون‌رسانی به سلول‌های مغزی به دلیل وجود رسوبات در عروق خونی از جمله عوامل بروز اختلال درعروق خونی بدن است. درمانگر یومی هوتراپی با کمک ماساژها و تکنیک‌های ویژه‌ای که سراغ دارد روی ستون فقرات و عضلات مهره‌ای گردن کار می‌کند و به کمک تکنیک‌هایی که می‌داند رسوبات و مواد زائد و اخلاط نامناسب موجود در بدن را به منطقه‌ای هدایت می‌کند که به‌راحتی از بدن دفع شود. به این ترتیب رسوبات و سموم بدن از طریق ادرار دفع شده و بیمار به مرور سلامت خود را به دست می‌آورد. در این حالت رنگ ادرار بیمار تیره و بسیار بدبو می‌شود. علت این اتفاق خروج سموم بدن از طریق ادرار است.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ