نان قندی‌ بخورید، شیرین زبان شوید

meysam
خیلی وقت‌ها یک نان خاص را دوست ندارید اما نداشتن فرصت برای ماندن در صف‌های نانوایی یا یک رژیم غذایی خاص شما را به سمت یک نان می‌برد؛ کم‌کم ذائقه‌تان هم تغییر کرده و یکی از طرفداران آن می‌شوید. اگر بخواهیم به تست‌هایی اعتماد کنیم که باتوجه به نان مورد علاقه‌تان شما را محک می‌زنند، باید بگوییم این تغییر ذائقه شما شخصیت‌تان را هم تغییر می‌دهد. در این شماره می‌خواهیم با توجه به نانی که دوست دارید و مصرف می‌کنید، از شخصیت شما بگوییم! اگر رژیم دارید و نان مصرف نمی‌کنید، حتما قبلا یک نان را به بقیه آنها ترجیح می‌داده‌اید، پس هنگام پاسخگویی، همان را مدنظر داشته باشید. قضاوت اینکه چقدر نان مصرفی‌تان به شخصیت شما نزدیک است با شماست!

مجله سیب سبز: خیلی وقت‌ها یک نان خاص را دوست ندارید اما نداشتن فرصت برای ماندن در صف‌های نانوایی یا یک رژیم غذایی خاص شما را به سمت یک نان می‌برد؛ کم‌کم ذائقه‌تان هم تغییر کرده و یکی از طرفداران آن می‌شوید. اگر بخواهیم به تست‌هایی اعتماد کنیم که باتوجه به نان مورد علاقه‌تان شما را محک می‌زنند، باید بگوییم این تغییر ذائقه شما شخصیت‌تان را هم تغییر می‌دهد. در این شماره می‌خواهیم با توجه به نانی که دوست دارید و مصرف می‌کنید، از شخصیت شما بگوییم! اگر رژیم دارید و نان مصرف نمی‌کنید، حتما قبلا یک نان را به بقیه آنها ترجیح می‌داده‌اید، پس هنگام پاسخگویی، همان را مدنظر داشته باشید. قضاوت اینکه چقدر نان مصرفی‌تان به شخصیت شما نزدیک است با شماست!


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

نان جو

در فداکاری و صداقت شما شکی نیست ! این 2 ویژگی در محیط کار از خصوصیات بارز و همیشگی شماست. برخی از روانشناسان می‌گویند: «حتی کشاورزانی که کاشت جو را ترجیح می‌دهند، نسبت به بقیه صادق‌تر و صمیمی‌ترند». شما فردی ساده، متواضع و فروتن هستید و این خصوصیات می‌تواند گویای این باشد که چرا دوستان‌تان همیشه و همه‌جا به شما اعتماد و اطمینان می‌کنند؛ همچنین شما سلیقه بسیار خوبی در انتخاب لباس دارید. نان باگت

همیشه به نوعی شیطنت‌های‌تان دیگران را به سوی شما می‌آورد! شیطنت و گاهی اوقات بازیگوشی که در چشمان‌تان موج می‌زند، همان چیزی است که شما را برای دیگران بسیار بامزه و بانمک می‌کند. شما فردی مهربان، شوخ طبع و خوش خوراک هستید، به هر حال عیب بزرگ شما زودرنجی‌تان است! دیگران زمان حرف زدن با شما، کاملا باید مراقب و مواظب رفتار و کلام‌شان باشند، چون شما زود ناراحت می‌شوید. 

نان قندی

به‌رغم بزله‌گویی گاهی‌اوقات خجالتی هستید اما سریع‌الانتقال بودن شما خصوصیت بارزی است که شما را مانند نان قندی نزد دیگران شیرین می‌کند! شما عاشق کشف چیزهای جدید و مخالف هستید! فردی بسیار خونسرد بوده و به‌ندرت عصبانی می‌شوید! از آزاد بودن و آزاد گشتن لذت می‌برید، هر چند در دوست‌یابی با احتیاط عمل می‌کنید.

نان لواش

مهربان هستید و نمونه‌های مهربانی‌تان همیشه دهان به دهان میان دوستان و آشنایان می‌گردد، همچنین عاشق صلح، صفا و آرامش هستید و حتی دوست ندارید به شخصی که اشتباه کرده نامهربانی کنید! البته به همان نسبت نیز دوست دارید با شما چنین رفتاری شود. غیبت نمی‌کنید و بخشندگی و یک رو بودن از خصوصیات بارز شماست.  

نان‌های شوید، نعنا و… 

شما هر جا باشید شادی و خوشحالی را برای دیگران به ارمغان آورده و مانند نان‌های مختلف با طعم‌های مختلف، هر روز شادی، تازگی و یک بو و طعم جدید را برای زندگی‌تان به همراه می‌آورید. شما رهبر گروه دوستان‌تان در مراحل مختلف هستید و به‌خوبی می‌توانید در زمان مورد نیاز آنها را راهنمایی کنید. از ریاکاری و دورویی بیزارید و از آن دوری کرده و در کارتان دقیق و سازماندهی شده عمل می‌کنید. 

نان تست

هر فشاری را به‌راحتی تحمل کرده و هرگونه جو سنگینی را تغییر می‌دهید. شما پر از رمز و راز هستید و حرف‌های‌تان با ایهام همراه است؛ بسیار شایسته و معقول هستید و همیشه دوست دارید به دیگران کمک کنید. از کسی کینه و دشمنی به دل نمی‌گیرید و از قهر و جدایی گریزانید. دوستان‌تان از دوستی با شما بسیار راضی بوده و خوشحال هستند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ