بی‌زحمت لاغر شوید!

meysam
در اینجا راه‌های ساده‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با به کار گرفتن آن‌ها، بدون گرفتن رژیم یا انجام ورزش‌های سخت، وزن کم کنید. اصلا عجیب نیست اگر می‌بینید هم دل‌تان می‌خواهد لاغر شوید و هم نمی‌توانید از غذاهای مورد علاقه‌تان دست بکشید یا حتی وقت کافی برای ورزش کردن ندارید! خیلی‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند و بسیاری از افرادی که زمانی چاق بوده ولی حالا لاغر شده‌اند هم با چنین مسائلی مواجه بوده‌اند. شاید تعجب کنید و برا‌ی‌تان این سوال پیش بیاید که پس چطور موفق شده‌اند لاغر شوند؟ خب شاید آن‌ها راهکارهای کوچک و ساده‌ای را می‌شناسند که به لاغر شدن‌شان منجر شده! ما این راهکارها را می‌شناسیم؛ اگر مشتاقید با آن‌ها آشنا شوید، این مطلب را بخوانید و به توصیه‌هایش عمل کنید.

مجله سیب سبز:در اینجا راه‌های ساده‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید با به کار گرفتن آن‌ها، بدون گرفتن رژیم یا انجام ورزش‌های سخت، وزن کم کنید. اصلا عجیب نیست اگر می‌بینید هم دل‌تان می‌خواهد لاغر شوید و هم نمی‌توانید از غذاهای مورد علاقه‌تان دست بکشید یا حتی وقت کافی برای ورزش کردن ندارید! خیلی‌ها با این مشکل روبه‌رو هستند و بسیاری از افرادی که زمانی چاق بوده ولی حالا لاغر شده‌اند هم با چنین مسائلی مواجه بوده‌اند. شاید تعجب کنید و برا‌ی‌تان این سوال پیش بیاید که پس چطور موفق شده‌اند لاغر شوند؟ خب شاید آن‌ها راهکارهای کوچک و ساده‌ای را می‌شناسند که به لاغر شدن‌شان منجر شده! ما این راهکارها را می‌شناسیم؛ اگر مشتاقید با آن‌ها آشنا شوید، این مطلب را بخوانید و به توصیه‌هایش عمل کنید.  

سنگین، سنگین، سنگین‌تر
گاهی که برای پیاده‌روی یا خرید از مغازه نزدیک خانه‌تان از خانه بیرون می‌روید، یک کیف یا کوله‌پشتی نه‌چندان سنگین هم با خود بردارید. این کار هم عضلات‌تان را تقویت کرده و آن‌ها را ورزیده می‌کند و هم در کاهش وزن موثر است. یک کار دیگر این است که اگر به باشگاه بدنسازی می‌روید و در آنجا ورزش می‌کنید، وزنه‌های سنگین‌تری را نسبت به گذشته بردارید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

بازی کنید، لاغر شوید!

اگر ورزشکار نیستید و حتی انجام نرمش‌های ساده هم برای‌تان کار خیلی سخت و غیرقابل انجامی به‌نظر می‌رسد، ناراحت نباشید؛ فقط کافی است بازی کردن را جایگزین ورزش کردن کنید. با این کار علاوه بر این‌که دل فرزندان‌تان را به دست آورده و لحظات خوش خانوادگی را خواهید ساخت به لاغر شدن‌تان هم کمک فراوانی خواهید کرد. با رفتن به یک فضای باز و انجام بازی‌های مفرحی که با یک توپ یا راکت معمولی می‌توانید انجام دهید، هم لحظات خوبی با اعضای خانواده و دوستان‌تان خواهید داشت و هم به نتیجه‌ دلخواه‌تان برای کم کردن وزن می‌رسید.

با چنگال آشتی کنید
یکی دیگر از کارهایی که شاید به ذهن خودتان هم رسیده باشد اما تاثیر آن را جدی نگرفته باشید این است که به جای استفاده از قاشق از چنگال یا قاشقی با اندازه کوچک‌تر از معمول استفاده کنید. با این کار تقریبا با تعداد دفعات برابر، حجم کمتری غذا می‌خورید و به همین سادگی اشتهای‌تان را گول می‌زنید و لاغر می‌شوید!

منبع:Health.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ