به روزهای رویایی‌تان برسید

meysam
حجم بیشتر، کالری کمتر، استفاده از میوه‌ها و سبزی‌ها برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند از توصیه‌های همیشگی است زیرا با این کار حجم موادغذایی که خورده می‌شود افزایش پیدا می‌کند و در عین حال کالری کمتری وارد بدن می‌شود. سیب نیز یکی از این میوه‌هاست که به دلیل در دسترس بودن آن در اغلب اوقات سال و در بیشتر نقاط، قرار دادن آن در برنامه روزانه کار سختی نیست.

مجله سیب سبز: حجم بیشتر،  کالری کمتر، استفاده از میوه‌ها و سبزی‌ها برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند از توصیه‌های همیشگی است زیرا با این کار حجم موادغذایی که خورده می‌شود افزایش پیدا می‌کند و در عین حال کالری کمتری وارد بدن می‌شود. سیب نیز یکی از این میوه‌هاست که به دلیل در دسترس بودن آن در اغلب اوقات سال و در بیشتر نقاط، قرار دادن آن در برنامه روزانه کار سختی نیست. پس حتی اگر این ضرب‌المثل را جدی نمی‌گیرید که «خوردن یک سیب در روز شما را از دکتر بی‌نیاز می‌کند»، به دلیل تناسب‌اندام‌تان هم که شده به این میوه بیشتر توجه کنید.


در ادامه در صفحه مجله سیب سبز می‌خوانید:

به جای کیک و کلوچه بخورید، ممکن است تعجب کنید که چرا تخم‌مرغ را جزو مواد غذایی لاغرکننده معرفی می‌کنیم. دلیل این کار این است که اگر تخم‌مرغ را در وعده غذایی صبحانه استفاده کنید به دلیل پروتئینی که دارد، شما را مدت زیادی سیر نگه داشته و جلوی اشتهای‌تان را می‌گیرد، بنابراین در فاصله صبحانه تا ناهار به طرف انواع و اقسام خوراکی‌ها نخواهید رفت. طی یک مطالعه این نتیجه به دست آمد، زنانی که اضافه وزن داشتند و روزشان را با خوردن تخم‌مرغ شروع کردند، 2برابر زنان دیگر که اضافه‌وزن داشتند و در صبحانه کیک یا کلوچه خورده بودند، وزن کم کردند. 

درباره کلسترول موجود در تخم‌مرغ هم نگران نباشید زیرا یک تحقیق دیگر نشان داده است در کسانی که تخم‌مرغ می‌خورند میزان کلسترول بد بیشتر یا کلسترول خوب کمتری نسبت به آن‌هایی که از این ماده غذایی استفاده نمی‌کنند، دیده نمی‌شود.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ