درباره جدیدترین شیوه لاغری چیزی می دانید؟

mousavi
کربوکسی‌تراپی متابولیسم زیر پوست را سرعت می بخشد که با این کار، جلوی افتادگی پوست گرفته می‌شود.

محمد حسنی متخصص پوست و مو در این خصوص گفت: وقتی co2 به بدن تزریق می‌شود باعث گشادی رگ‌ها و افزایش خون در این ناحیه خواهد شد که با افزایش فشار بافتی‌، متابولیسم هایی را انجام می‌دهد که نتیجه آنها تجزیه چربی‌هاست.

وی درباره موارد استفاده از کربوسکی‌تراپی گفت: از موارد مهمی که می‌توان اشاره کرد برای جای زخم و جراحی یا کاهش چروک و زخم‌های پوستی و تیرگی زیرچشم می‌باشد.

وی درباره عوارض این روش توضیح داد: تا‌کنون عرضه چندان مهلکی از این روش، گزارش نشده است ولی برای کسانی که حساسیت به این ماده یعنی co2 دارند حتما باید قبل از آن مواد بی حس کننده استفاده شود.

وی در ادامه گفت: البته در محل تزریق درد و سوزش ایجاد می‌شود که غیر طبیعی نیست که در اکثر افراد اتفاق می افتد و بلافاصله برطرف می شود.

وی در این باره توضیح داد: تنها مراقبتی که باید انجام شود، این مورد است که فرد تا چند ساعت پس از تزریق به حمام و استخر نرود تا اتفاق ناگواری برایش نیفتد. زیرا پس از از تزریق چربی و دریافت آن با ایجاد فشار و ضربه سلول‌های چربی شکننده شده و با افزایش جریان خون، باعث تخریب بافت‌ها می‌شود.

وی در پایان گفت: البته راه های درمانی دیگر مانند ورزش کردن و تغذیه مناسب هم چنان جای خود را برای لاغری دارند ولی این روش نوین ممکن است در مدت زمان کمتری موجب لاغری شود و با توجه به اینکه عوارضی ندارد انتخاب مناسبی است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

مطلب مرتبط:

دکتر شهرام گودرزی شما را در انتخاب جدیدترین راهکار لاغری راهنمایی می‌کند

 

 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ