راهکار هایی برای مقابله با افسردگی که نمی دانستید

najme_d
امتحان کردن چند تکنیک مقابله با افسردگی می تواند برای تان مفید باشد.

اگر چند هفته ای است که احساس افسردگی می کنید، حتمن به پزشک مراجعه کنید. چرا که وی با برسی علائم تان به شما کمک می کند تا احساس بهتری پیدا کنید.

البته امتحان کردن چند تکنیک مقابله با افسردگی هم می تواند برای تان مفید باشد. دیوید ریچاردز، استاد روان پژوه در زمینه ی خدمات سلامت در دانشگاه اکستر، این توصیه ها را برای مقابله با افسردگی به شما پیشنهاد می کند.

بیشتر فعال باشید. از زندگی عقب نکشید. اجتماعی بودن می تواند حال تان را بهتر کند. در ارتباط بودن با اعضای خانواده و دوستان به این معنی است که کسی هست تا در زمان دلتنگی یا حال نا خوش، بتوانید با او حرف بزنید.

با ترس های تان رو به رو شوید. از چیزهایی که برای تان سخت هستند، دوری نکنید. وقتی افراد حال شان خوش نیست و یا عصبی هستند، گاهی از حرف زدن با دیگران خودداری می کنند. و برخی افراد هم اعتماد به نفس شان را برای رانندگی یا سفر رفتن از دست می دهند.

اگر این اتفاق بیفتد، رو به رو شدن با این شرایط، کمک می کند تا تحمل و گذر از آن آسان تر شود.

یک برنامه ی روتین داشته باشید. زمانی که افراد دچار افسردگی می شوند، ممکن است دچار الگو های بد در خواب شان شوند؛ تا دیر وقت بیدار بمانند و در طول روز بخوابند. سعی کنید تا در زمان طبیعی و همیشگی از خواب بیدار شوید و به برنامه ی روزانه ی روتین خود، تا آن جایی که ممکن است، پایبند بمانید.

منبع:   nhs.uk

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ