پرسش و پاسخ هایی در مورد سفید کردن دندان ها

najme_d
آیا سفید کردن دندان ها واقعن درست است و اصلن آیا ایمن هست؟

مردم زیادی حاضرند برای روشن تر، و سفیدتر شدن دندان های شان خرج کنند. اما آیا سفید کردن دندان ها واقعن درست است و اصلن آیا ایمن هست؟ در اینجا به پاسخ به سوالات رایج در مورد این موضوع می پردازیم.

سفید کردن دندان چیست؟ سفید کردن دندان ها یعنی طی روش های مختلف رنگ دندان را روشن تر کنند. طی این روش ها دندان ها، درخشان نخواهند شد، اما روشن تر از رنگ اولیه شان می شوند.

در طول سفید کردن  دندان ها در دندانپزشکی چه اتفاقی می افتد؟ اگر قصد سفید کردن دندان های تان را دارید، باید چند ماهی توسط دندان پزشک ویزیت شوید. یکی از روش های سفید کردن دندان ها روش لیزری است که همان طور که از نامش پیداست، توسط لیزر انجام می شود.

آیا سفید کردن دندان ها در جایی غیر از مطب دندان پزشکی، مانند سالن های آرایشی، کار عاقلانه ای است؟ برا ی انجام این کار، شما فقط باید به یک متخصص دندان پزشکی مراجعه کنید، چرا که سفید کردن دندان ها توسط افراد نا مناسب و غیر متخصص، نه تنها غیر قانونی است، بلکه برای تان خطر ناک نیز هست.

آیا این روش ها ی سفید کردن دندان ها دائمی هستند؟ خیر؛ سفید کردن دندان ها دائمی نیست و نهایتن از چند ماه تا سه سال دوام دارد. اما از فردی به فرد دیگر متفاوت خواهد بود. همچنین با نوشیدن چای، آب میوه ها ی سرخ رنگ و حتا قهوه، دندان ها دوباره رنگ به خود می گیرند.

منبع:   nhs.uk

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
tanha

tanha

1394-07-24 - 14:40 پاسخ

سلام یک سوال دارم خواهش میکنم جواب بدید برام مهمه ,عوارضیم داره ؟یعنی ممکنه به مینای دندان اسیب بزنه ؟یا خیر

admin

admin

1394-07-24 - 14:40

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .