درمان جادویی ریزش مو و پیشگیری از آن

افزایش ضخامت تار مو با یک نسخه ساده

ماساژ خمیر به دست آمده از پودر برگ حنا علاوه بر آنکه موجب ترمیم ساقه مو، افزایش ضخامت تار مو و درمان موهای دوشاخه می‌شود می‌تواند به عنوان بهترین گزینه برای تغییر رنگ موها به رنگ مسی، حنایی و قهوه‌ای روشن باشد. به گفته درمانگران طب سنتی استفاده از ماسک حنا به صورت مستمر موجب درمان ریزش مو و پیشگیری از ریزش آن می‌شود.

نسخه1: نصف لیوان پودر حنا را با آب و یک زرده تخم‌مرغ مخلوط کنید و آن را به مدت 45 دقیقه روی موهای خود قرار دهید. در صورتی که موهای تیره‌رنگ داشته باشید می‌توانید به موهایتان توناژ قهوه‌ای بدهید.

نسخه 2: افرادی که می‌خواهند با کمک رنگ‌های طبیعی و گیاهی موهای خود را به رنگ مسی نزدیک کنند می‌توانند به میزان مساوی گل ریواس، گل بابونه و برگ حنا را با 3 لیوان آب مخلوط کرده و بجوشانند. سپس این مخلوط را پس از سرد شدن روی موهایشان ماساژ دهند.

نسخه3: درمانگران طب سنتی اندونزی از برگ‌های له شده و خیس شده حنا و جوشانده برگ‌های حنا برای درمان عفونت‌ها و زخم‌های ناخن استفاده می‌کنند. آنها از این مرهم برای درمان خارش و سرخی پوست نیز استفاده می‌کنند.

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
مجتبی

مجتبی

1394-06-01 - 16:44 پاسخ

من پسر هستم نمیشه از حنا استفاده کنم موهامم کم پشته کف سرم رنگ میگیره میگن حنای بیرنگ وجود داره ایا همین کارایی رو داره برا جلوگیری از ریزش و ضخامت ؟

مهسا

مهسا

1394-05-30 - 17:19 پاسخ

میشه یه تقویت کننده دیگه بگین.....من حنا رو پنج بار امتحان کردم ولی همچنان موهام میریزه