سیگار را ترک کنید؛ معجزه خواهد شد!

همان طور که می دانید، سیگار کشیدن برای سلامتی شما بد است، اما آیا می دانید که ترک سیگار دقیقن چگونه بر کیفیت زندگی تان اثر گذار خواهد بود؟

در این جا به برخی از مزایایی که با ترک کردن سیگار برای سلامتی تان ایجاد خواهد شد، خواهیم پرداخت. به شما توصیه می کنیم تا معجزه ی ترک سیگار را تجربه کنید.

ترک سیگار و جوان تر به نظر رسیدن پوست تان. مطالعات در یافته اند که ترک سیگار در جوانی پوست صورت نقش موثری را ایفا می کند و پیدایش چین و چروک ها را به تاخیر می اندازد. پوست یک فرد غیر سیگاری مواد مغذی بیشتری را از جمله اکسیژن جذب می کند، و از زردی صورت که در سیگاری ها به چشم می خورد، جلوگیری می کند.

افرادی که سیگار را ترک می کنند، دندان های سفید تر و نفس و دهان خوش بو تری خواهند داشت. ترک مصرف دخانیات از تیره شدن دندان ها جلوگیری می کند و دهان را خوش بو می کند. این افراد کمتر به بیماری های لثه دچار می شوند.

ترک سیگار و عمر طولانی تر. نیمی از افراد سیگاری که به صورت بلند مدت سیگار می کشیدند، از بیماری های مرتبط با سیگار کشیدن، از جمله بیماری های قلبی، سرطان ریه و برونشیت مزمن می میرند. افرادی که قبل از سی سالگی سیگار را ترک می کنند، ده سال به عمر خود می افزایند.

منبع:   nhs.uk

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ