دکتر جلالی چگونگی درمان بیماری MS را در پزشکی فرامولکولی بیان می‌کند

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی:‌ استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب‌کننده ایمنی (اسروئیدها و یا کورتن‌ها)، داروهای کشنده سلول ایمنی (سایتوتوکسیک‌ها) و ضد التهاب‌های غیراستروئیدی نه تنها کمکی به بهبود و یا شفای این بیماری‌ها نمی‌کند بلکه عوارض جانبی زیادی را به بیمار تحمیل می‌کنند.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

بیماری‌های با ریشة خود ایمنی یا اتو ایمیون همچون بیماری ام اس، همانگونه که از نام این دسته از بیماری‌ها پیداست به دلیل عملکرد نادرست سیستم ایمنی، سلول‌های خودی، بیگانه تشخیص داده می‌شوند و مورد حمله سلول‌های ایمنی و یا آنتی‌بادی‌های خودی قرار می‌گیرند. در این حالت بسته به اینکه سلول‌‌های کدام بافت هدف سیستم دفاعی است بیماری‌‌های متعددی خواهیم داشت. برای نمونه اگر هدف پوست باشد عموماً خود را به صورت پسوریازیس، لوپوس و اسکلرودرمی، لیکن‌پلان و بهجت نشان می‌دهد و اگر پوشش عصبی تحت تاثیر قرار گیرد بیماری MS خواهیم داشت. طب رایج برای همة این بیماری‌ها کاری جز درمان کنترلی و تسکین بخش نکرده است. استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب‌کننده ایمنی (اسروئیدها و یا کورتن‌ها)، داروهای کشنده سلول ایمنی (سایتوتوکسیک‌ها) و ضد التهاب‌های غیراستروئیدی نه تنها کمکی به بهبود و یا شفای این بیماری‌ها نمی‌کند بلکه عوارض جانبی زیادی را به بیمار تحمیل می‌کنند. این درحالی است که داروهای فرامولکولی قادرند سیستم ایمنی که از تعادل خارج شده است را به تعادل اولیه بازگرداند و به مرور زمان سیستم دفاعی بدن، در سایه آرامش موجود، می‌تواند به بازسازی بافت‌های آسیب دیده بپردازد. افرادی که تحت درمان داروهای طب رایج هستند نیز می‌توانند از پزشکی فرامولکولی بهرمند شوند دراینجا لازم است تا مدت‌ها برحسب شدت بیماری، هردو سیستم درمانی باهم بکارگرفته شود و تحت شرایط مناسب و به تدریج، داروهای فرامولکولی جایگزین داروهای طب رایج شوند. تجربه 20 ساله در این مرکز نشان می‌دهد تا حدود 60 درصد افرادی که دچار بیماری‌های اتوایمیون هستند می‌توانند شفای کامل را در طولانی مدت تجربه کنند و 40 درصد باقی مانده میتوانند بدون عارضه‌ی جانبی کنترل مناسبی روی بیماری خود داشته باشند و دوز داروهای شیمیایی را کاهش دهند.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه 1375 است، مطالعه و تحصیل هومیوپاتی از سال 1372 تا 1375 زیر نظر دکتر مسعود ناصری گذرانده است. دکتر جلالی دارای درجه علمی دیپلمای هومیوپاتی از مرکز علوم هومیوپاتی، دانشگاه ارومیه است وی عضو انجمن هومیوپاتی ایران  و عضویت در مجمع بین المللی پزشکی هومیوپاتی (LMHI) را دارد.  همچنین بیش از 17 سال سابقه فعالیت جدی در زمینه هومیوپاتی و فرامولکولی و بیش از پانزده هزار بیمار  را در این زمینه درمان کرده است. مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی را با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا دریافت کرد. 

برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122800705

02122800703 

02122800704

آدرس: 

پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، مجتمع اقدسیه (پلاک 48)، طبقه 5، واحد 4

وب سایت

انقلابی تازه در درمان ریزش مو و ساییدگی مفاصل (آرتروز) به قلم دکتر کامران جلالی

درمان بیماری‌ها در پزشکی فرامولکولی به قلم دکتر کامران جلالی

پرسش شما و پاسخ دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ