درمان بیماری‌های اسکلتی در پزشکی فرامولکولی

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی:‌ آرتروز زانو یکی دیگر از بیماری‌های شایع اسکلتی است که جدای از درد آزاردهنده، محدودیت حرکت قابل توجهی را ایجاد می‌کند و برخی نیاز به پروتز یا مفصل مصنوعی پیدا می‌کنند خوشبختانه داروهای فرامولکولی‌ می‌توانند نیاز به عمل جراحی را مرتفع کنند و تکنولوژی اخیر با نام پی‌ای‌پی‌پلاس یعنی افزایش ترمیم غضروف‌ها و تاندون‌ها بااستفاده از فاکتورهای رشد تواندهی شده‌ی پلاکتی، سرعت ترمیم را چند برابر کرده است. بنابراین پزشکی فرامولکولی جایگزین مناسبی برای درمان جراحی زانو است.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی:‌ از شایعترین بیماری‌های ستون فقرات بیماری دیسکوپاتی و یا آسیب به دیسک‌های بین مهره‌ای است که خود را به صورت کمردرد طاقت فرسا با یا بدون درگیری عصب سیاتیک نشان می‌دهد. بسیاری از مبتلایان تحت توصیه متخصصین نیاز به استراحت مطلق و فیزیوتراپی دارند تا به کمک سیستم دفاعی اختلال ایجادشده ترمیم پیدا کند. با این حال شدت بیماری در برخی افراد به حدی است که فشار وارده بر روی کانال نخاعی زیاد است و احتمال فلج شدن می‌رود، در این حالت عموماً نیاز به عمل جراحی وجود دارد. با وجود آنکه عمل جراحی دیسک کمر تضمینی برای بهبود کامل آن اختلال و یا پیشگیری از درگیری سایر دیسک‌های بین مهره‌ای نیست، ضرورت این عمل بین متخصصین بااختلاف نظرهای زیادی همراه است.خوشبختانه داروهای فرامولکولی قادرند در مواردی که جراحی حالت اورژانسی نداشته باشد در مدت کوتاهی نه تنها درد بیمار را از بین برند بلکه سیستم دفاعی را طوری تحریک کنند تا اختلال آناتومیک دیسک بین مهره‌ای را ترمیم کند به‌گونه‌ای که طول مدت بهبودی به یک چهارم زمان معمول آن کاهش می‌یابد. آرتروز مفاصل خصوصاً آرتروز زانو یکی دیگر از بیماری‌های شایع اسکلتی است که جدای از درد آزاردهنده، محدودیت حرکت قابل توجهی را ایجاد می‌کند و برخی نیاز به پروتز یا مفصل مصنوعی پیدا می‌کنند خوشبختانه داروهای فرامولکولی‌ می‌توانند نیاز به عمل جراحی را مرتفع کنند و تکنولوژی اخیر با نام  پی‌ای‌پی‌پلاس یعنی افزایش ترمیم غضروف‌ها و تاندون‌ها بااستفاده از فاکتورهای رشد تواندهی شده‌ی پلاکتی، سرعت ترمیم را چند برابر کرده است. بنابراین پزشکی فرامولکولی جایگزین مناسبی برای درمان جراحی زانو است.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی

فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه 1375 است، مطالعه و تحصیل هومیوپاتی از سال 1372 تا 1375 زیر نظر دکتر مسعود ناصری گذرانده است. دکتر جلالی دارای درجه علمی دیپلمای هومیوپاتی از مرکز علوم هومیوپاتی، دانشگاه ارومیه است وی عضو انجمن هومیوپاتی ایران  و عضویت در مجمع بین المللی پزشکی هومیوپاتی (LMHI) را دارد. همچنین بیش از 17 سال سابقه فعالیت جدی در زمینه هومیوپاتی و فرامولکولی و بیش از پانزده هزار بیمار  را در این زمینه درمان کرده است. مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی را با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا دریافت کرد.

برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122800705

02122800703

 02122800704

آدرس: پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، مجتمع اقدسیه (پلاک 48)، طبقه 5، واحد 4

وب سایت

انقلابی تازه در درمان ریزش مو و ساییدگی مفاصل (آرتروز) به قلم دکتر کامران جلالی

درمان بیماری‌ها در پزشکی فرامولکولی به قلم دکتر کامران جلالی

پرسش شما و پاسخ دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
افشین

افشین

1394-12-01 - 12:53 پاسخ

عالی ولی آیا تضمینی وجود دارد

admin

admin

1394-12-01 - 12:53

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید
روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن 9099071353 تماس بگیرید