دکتر کامران جلالی؛ علت و درمان بیماری‌های قلبی- عروقی در پزشکی فرامولکولی سینا

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی:‌ باز شدن عروق کرونر و یا افزایش رگ‌زایی برای جبران گرفتگی عروق اتفاقی است که در پزشکی مدرن به نظر غیر ممکن ولی به کمک پزشکی فرامولکولی امکان‌پذیر است.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی:‌

چربی خون بالا:

معمولاً دو نوع چربی خون در آزمایش‌ها بررسی می‌شود: تری‌گلیسیرید و کلسترول. افزایش چربی خون غالباً هیچ علامت شناخته شده‌ای در پزشکی ندارد و معمولاً در پایش‌های دوره‌ای با آزمایش خون متوجه آن می‌شویم. مهم‌ترین مشکلی که چربی خون بالا به ویژه کلسترول بالا ایجاد می‌کند، مشکلات قلبی- عروقی (تصلب شرایین) یا سختی عروق است که ممکن است به انسداد رگهای تغذیه کننده‌ی قلب و مغز و در نهایت سکتۀ قلبی یا مغزی منجر شود. به این ترتیب، بیشر این بیماران باید تحت رژیم غذایی کم‌چرب و کم‌کالری قرار بگیرند، فعالیت فیزیکی خود را افزایش دهند و تا آخر عمر از داروهای کاهنده‌ی چربی خون استفاده کنند؛ درحالی که در پزشکی فرامولکولی بالا بودن چربی خون یک علامت از بیماری کلی فرد است که هم به طور عمومی و هم اختصاصی در حد شفای کامل درمان می‌شود و دیگر نیازی به استفاده‌ی مادام‌العمر از داروهای کاهنده‌ی چربی خون نیست.

پرفشاری خون:

مهم‌ترین مشکلی که پرفشاری خون ایجاد می‌کند، احتمال پارگی عروق مغز(سکتۀ مغزی) و بزرگ و نارسا شدن قلب است؛ به همین دلیل طب رایج تلاش می‌کند با مصرف مادام‌العمر داروهای ضد فشارخون و همچنین منع مصرف نمک فشارخون بیماران را کنترل کند. علت 90 درصد فشارخون‌های بالا که به آن «پرفشاری خون اولیه» می‌گویند، ناشناخته است. طبق آمار مرکز پزشکی فرامولکولی سینا بیش از 75 درصد افراد مبتلا به پرفشاری خون اولیه، شفای کامل را تجربه خواهند کرد و بقیه با کمی ملاحظه‌های غذایی و فعالیت فیزیکی، کنترل بدون عارضه‌ای خواهند داشت.

گرفتگی عروق قلبی:

یکی از نگرانی‌های بیمارانی که دچار گرفتگی عروق کرونر هستند این است که آیا نیاز به عمل جراحی قلب باز دارند یا با کمک دارو می‌توانند بیماری خود را کنترل کنند؟ البته که اورژانسی بودن عمل جراحی برای یک فرد توسط متخصصین تشخیص داده می‌شود با اینحال بیمارانی هستند که نمی‌توانند هزینه عمل را تقبل کنند و یا عمل جراحی آنها پرخطر است. درباره‌ی این افراد تجربه 20 سالة مرکز پزشکی فرامولکولی سینا نشان داده است که چنانچه فرد دچار آنژین صدری ناپایدار نباشد می‌تواند به این شیوه از درمان به طور کامل اعتماد کند. باز شدن عروق کرونر و یا افزایش رگ‌زایی برای  جبران گرفتگی عروق اتفاقی است که در پزشکی مدرن به نظر غیر ممکن ولی به کمک پزشکی فرامولکولی امکان‌پذیر است. برای رسیدن به نتیجه ایده‌آل تا مدتی باید بیمار تحت نظارت متخصص قلب و عروق نیز باشد و حتی از داروهای شیمیایی استفاده کند. پس از آن و تحت شرایط خاص داروهای فرامولکولی به تدریج جایگزین داروهای شیمیایی خواهد شد.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای طب هومیوپاتی

فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه 1375 است، مطالعه و تحصیل هومیوپاتی از سال 1372 تا 1375 زیر نظر دکتر مسعود ناصری گذرانده است. دکتر جلالی دارای درجه علمی دیپلمای هومیوپاتی از مرکز علوم هومیوپاتی، دانشگاه ارومیه است وی عضو انجمن هومیوپاتی ایران و عضویت در مجمع بین المللی پزشکی هومیوپاتی (LMHI) را دارد. همچنین بیش از 17 سال سابقه فعالیت جدی در زمینه هومیوپاتی و فرامولکولی و بیش از پانزده هزار بیمار  را در این زمینه درمان کرده است. مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی را با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا دریافت کرد. برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122800705

02122800703

02122800704

آدرس: آدرس: پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، نبش سه راه اقدسیه، مجتمع اقدسیه (پلاک 48)، طبقه 5، واحد 4

وب سایت

انقلابی تازه در درمان ریزش مو و ساییدگی مفاصل (آرتروز) به قلم دکتر کامران جلالی

درمان بیماری‌ها در پزشکی فرامولکولی به قلم دکتر کامران جلالی

پرسش شما و پاسخ دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-08-06 - 08:08 پاسخ

با سلام آیا روشی برای درمان قوزقرنیه وجود داره

admin

admin

1394-08-06 - 08:08

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .