خانم هایی که با سفیدی مو مواجهه هستند از این ماسک مو استفاده کنند..

ماسک خارق العاده برای مو...

خانم‌هایی که با سفیدی و ریزش تارهای مو در دوران میانسالی و کهنسالی مواجهه هستند می‌توانند از مخلوط گیاه دارویی ریواس و بابونه برای تقویت و تغییر رنگ موهایشان استفاده کنند. استفاده از این ترکیب به صورت موضعی یا حمام کردن در آبی که عصاره یا جوشانده بابونه و ریواس در آن قرار دارد موجب تقویت بدن و افزایش توان و سیستم ایمنی بدن می‌شود.

نسخه1: اگر موهای خود را بلوند کرده‌اید، برای افزایش درخشندگی و شفافیت آن هر هفته آنها را با جوشانده گیاه بابونه بشویید. این جوشانده علاوه بر درخشندگی موها، مقاومت تارهای مو را در برابر مواد شیمیایی افزایش می‌دهد.

نسخه2: برای تهیه مخلوط بابونه و ریواس باید به میزان مساوی گل بابونه و گل ریواس را درون 3 لیوان آب بریزید و این مخلوط را روی حرارت ملایم قرار دهید تا آماده شود. بعد از گذشت 20دقیقه که گل بابونه در آب جوشید این محلول آماده است. آن را صاف کرده و پس از خنک شدن روی موهای خود ماساژ دهید. این کار را تکرار کنید تا رنگ طلایی مورد علاقه‌تان روی موها ظاهر شود.

نسخه 3: ماساژ مخلوط جوشانده گل بابونه با روغن بادام روی پوست سر یکی از بهترین روش‌ها برای درمان خارش و از بین رفتن قرمزی و التهاب پوست سر است. 

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ