چهار خوراکی سالم که همه ی مواد مغذی مورد نیاز را در اختیار تان می گذارند

می توانیم به شما این نوید را بدهیم که با مصرف این مواد غذایی می توانید به منبع سرشاری از ویتامین ها و مکمل های غذایی دست یابید که هر آن چه را که بدن تان به آن نیاز مند است، در اختیارش قرار می دهد.

اسفناج. اسفناج یکی از بهترین منابع پتاسیم است و هم چنین غنی از ویتامین K، ویتامین A، منگنز، فولات، و آهن می باشد. یک فنجان اسفناج خام، بیش از نیمی از نیاز روزانه ی شما به ویتامین A، که برای سلامت بینایی، سلامت سیستم ایمنی بدن، و تولید مثل لازم است را فراهم می کند.

بادام درختی. ما ممکن است همیشه از بادام به عنوان یک ماده ی غذایی تولید شده یاد کنیم، اما به یاد داشته باشید که آنها از یک درخت چیده می شوند. بادام یک منبع بزرگ از ویتامین E، بیوتین، منگنز، مس، منیزیم، فسفر، فیبر، و چربی های اشباع نشده ی مفید برای قلب است.

شلغم. احتمالن شلغم به طور منظم در فهرست مواد غذایی تان نیست، اما قطعن باید باشد. این سبزی های برگ دار با برخور داری از هر ماده ی غذایی که مورد نیاز بدن شما است، بسته بندی شده است: شلغم سرشار از ویتامین K، ویتامین A (به شکل بتا کاروتن)، ویتامین C، فولات، مس، منگنز، فیبر رژیم غذایی، ویتامین E، و ویتامین B6 می باشد.

کلم بروکلی. یک فنجان کلم بروکلی پخته شده بیش از 100 درصد از مواد غذایی مورد نیاز بدن تان را فراهم می کند: سرشار از ویتامین C و K است و یک منبع بزرگ از ویتامین A، فولات، کروم، ریبوفلاوین، پتاسیم، فیبر و مس به شمار می آید؛ مس به بدن در تولید سلول های قرمز خون و حفظ سیستم ایمنی بدن کمک می کند.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات

1394-10-08 - 19:20 پاسخ

عالی علی جلالوند از نهاوند

1394-10-08 - 19:20 پاسخ

عالی علی جلالوند از نهاوند

احسان

احسان

1394-07-26 - 06:15 پاسخ

مرسی عالی بود.