چرا تخم مرغ یکی از بهترین غذاها برای کاهش وزن است؟

از آن جایی که تخم مرغ سرشار از پروتئین است و بسیار سریع آماده می شود، خوردن آن در وعده ی صبحانه، به کاهش وزن کمک می کند.

اگر تخم مرغ را برای صبحانه ی آخر هفته تان نگه داشته اید، باید یک راز را با شما در میان بگذاریم: تخم مرغ می تواند کلیدی برای کاهش وزن باشد. در ادامه به دلیل این موضوع خواهیم پرداخت.

تخم مرغ سرشار از پروتئین است. وعده ی غذایی صبح باید پر از پروتئین باشد تا شما را تا ناهار راضی نگه دارد. در واقع، بسیاری از کارشناسان می گویند که شما باید حداقل 20 گرم پروتئین با صبحانه خود مصرف کنید تا سیر بمانید و به افزایش متابولیسم بدن تان کمک کنید. خبر خوش این که تخم مرغ این خواسته را بر آورده می کند.

تخم مرغ یک انتخاب سالم و راحت است. زمانی که گرسنه هستید و باید چیزی بخورید تا معده ی گله مند تان راضی شود، یک تخم مرغ آب پز می تواند هم سریع باشد و هم تا وعده ی غذایی بعدی سیرتان نگه دارد. یک جفت تخم مرغ آب پز شده (78 کالری) با یک سیب (80 کالری) برای یک میان وعده ی ایده آل کافی خواهند بود.

بسیاری از این دستور العمل های غذایی که با تخم مرغ  درست می شوند، سالم و در عین حال خلاقانه هستند و مهم تر از همه این که گزینه ی خوبی برای کاهش وزن سریع به شمار می آیند.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ