انقلابی تازه در درمان قطعی ریزش مو توسط دکتر کامران جلالی

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی: در این مطلب به سوالات متداول در رابطه با درمان قطعی ریزش مو در پزشکی فرامولکولی پرداخته شده است.

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

تلفیق تکنولوژی پزشکی مولکولی و فرامولکولی با استفاده از فاکتورهای رشد تواندهی شده پلاکتی  روش کار: پس از دریافت 9 میلی‌لیتر از خون فرد، بوسیله‌ی دستگاه سانتریفیوژ سلول‌های خونی از پلاسمای خون تفکیک می‌شود. پس از آن بخشی از سرم که در آن پلاکت‌ها با غلظت بیشتری وجود دارند جدا شده و برای استخراج فاکتورهای رشد آماده می‌شوند. پس از افزودن مایع هیپوتونیک و بکارگیری ضربات شدید به وسیله دستگاه پوتنتایزر فاکتورهای رشد استخراج و تواندهی می‌شوند. سپس با محلول‌های حاوی عوامل درمانگر پزشکی فرامولکولی مخلوط شده، برای تزریق آماده می‌ شوند.

 

سوالات متداول در رابطه با درمان قطعی ریزش مو در پزشکی فرامولکولی 

این شیوه چگونه اثر می کند؟

فاکتورهای رشد تواندهی شده‌ی پلاکتی به همراه داروهای فرامولکولی با دو مکانیسم جداگانه سبب درمان ریزش مو می‌شوند: نخست آنکه باعث تحریک رویش مو می‌شوند، به این ترتیب موهای کرکی شکل موجود قوام پیدا کرده و موهای نازک و ضعیف، محکم شده و قطر بیشتری پیدا می‌کنند. دوم آنکه با افزایش دوره پایش، موها مدت زمان بیشتری برروی پوست سر باقی می‌مانند.

 

چندبار لازم است تزریق صورت گیرد؟

پژوهش صورت گرفته از یک بار تزریق ودر صورت نیاز به تکرار هر ۳ تا ۶ ماه حمایت می‌کند. از آنجا که مدت پایداری اثر درمانی حداقل برای۳ماه به اثبات رسیده است با این حال انتظار می‌رود این زمان بسیار طولانی‌تر باشد با این وجود تکرارآن  می‌ تواند مفید باشد.

 

چه تفاوت‌هایی با شیوه‌ی پی‌آرپی متداول دارد؟

الف) پلاسمای غنی شده از پلاکت مستقیماً تزریق نمی‌شود، بنابراین درد بسیار کمتری دارد.

ب) به‌هیچ وجه نیازی نیست که تزریق‌ها به طور عمیق صورت گیرد که بازهم از درد و خونریزی محل تزریق به میزان قابل توجهی می‌کاهد.

ج) اثرات درمانی در مدت بسیار کمتر نسبت به روش متداول ظاهر می‌شود.

د) استفاده از داروهای فرامولکولی مزیت دیگری است که تنها در روش پی‌آرپی پلاس وجود دارد و بازهم میزان پاسخ درمانی را بیشتر و زمان شروع پاسخ درمانی را کوتاهتر می‌کند.

ه) درپایان جلسه داروی فرامولکولی به صورت محلول برای مصرف موضعی به طور منحصر به فرد تهیه می‌شود.

 

آیا در هرجلسه خونگیری انجام می‌شود؟

از آنجا که در پزشکی فرامولکولی، در هربار تکرار دارو لازم است داروی موردنظر از توان بالاتری نسبت به بار قبل برخوردار باشد،  در هر جلسه نخست خونگیری صورت می‌گیرد و پلاسمای غنی شده از پلاکت از هر فرد به‌طور جداگانه برای تواندهی بیشتر  استفاده  می‌شود.

 

رعایت چه نکاتی قبل و بعد از هرجلسه توصیه می‌شود؟

بهتر است قبل از هرجلسه استحمام صورت گیرد و پس از هر بار تزریق حداقل به مدت 12 ساعت استحمام صورت نگیرد و از فعالیت فیزیکی که منجر به تعریق پوست سر آنهم در محیط آلوده و پرگرد و غبار پرهیز شود. در ضمن مصرف ویتامین‌ها و موادمعدنی همچون زینک و آهن برای تقویت پیازمو توصیه می‌شود.

 

درجه بندی انواعPRP+موی سر

با توجه به اهمیت موضوع prp و فاکتورهای تعیین کننده درباره شناسایی مشکلات دقیق بیمار و روش های  درمانی توسط جناب دکتر کامران جلالی، راهکار های درمانی زیر در غالب بسته های متنوع تشخیصی و درمانی ارائه می شود:

 

درجه 3:  اقدامات صورت گرفته در این نوع شامل موارد زیر است:

اسکن اختصاصی تار مو. که شامل ۴۶ تست تخصصی لایه های بافت شناسی تار مو است.

استخراج فاکتورهای پلاکتی از خون بیمار.

تواندهی فاکتورهای رشد پلاکتی به همراه سیگنال های تقویت کننده پایش و رویش مو بصورت القا الکترو مغناطیسی.

تزریق عوامل فرآوری شده در نواحی کم پشت موی سر .

 

درجه 2:  اقدامات صورت گرفته در این نوع شامل موارد زیر است:

همه موارد اعلام شده در درجه 3.

اسکن مربوط به کمبود ویتامین ها، املاح، کوآنزیم ها که در ریزش مو دخالت دارد.

اضافه کردن سیگنال های مربوط به کمبودهای احتمالی ویتامین ها، املاح، کوآنزیم ها به فاکتورهای رشد پلاکتی.

شارژ کردن شامپوهای مصرفی و محلول پس از شستشوی سر توسط سیگنال های اختصاصی.

 

درجه 1:  اقدامات صورت گرفته در این نوع شامل موارد زیر است:

همه موارد اعلام شده در درجه 2.

اسکن مربوط به جذب مواد غذایی در دستگاه گوارش و تشخیص سوجذب احتمالی و اسکن مربوط به بررسی اختلال هورمونی احتمالی و همچنین میزان فشارهای روحی روانی

دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

فارغ‌التحصیل رشته پزشکی از دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد واحد پزشکی تهران در اسفندماه 1375 است، مطالعه و تحصیل هومیوپاتی از سال 1372 تا 1375 زیر نظر دکتر مسعود ناصری گذرانده است. دکتر جلالی دارای درجه علمی دیپلمای هومیوپاتی از مرکز علوم هومیوپاتی، دانشگاه ارومیه است وی عضو انجمن هومیوپاتی ایران  و عضویت در مجمع بین المللی پزشکی هومیوپاتی (LMHI) را دارد.  همچنین بیش از 17 سال سابقه فعالیت جدی در زمینه هومیوپاتی و فرامولکولی و بیش از پانزده هزار بیمار  را در این زمینه درمان کرده است. مدرک دکترای تخصصی هومیوپاتی و فوق دکترای طب هومیوپاتی را با ارائه اثبات داروی سوپر پلی کرست Nat-sep برای نخستین بار در دنیا دریافت کرد. 

برای ارتباط با شماره‌های ذیل تماس حاصل فرمائید:

02122800705

02122800703 

02122800704

آدرس: 

پاسداران، میدان نوبنیاد، انتهای شمالی لنگری، مجتمع اقدسیه (پلاک 48)، طبقه 5، واحد 4

وب سایت

انقلابی تازه در درمان ریزش مو و ساییدگی مفاصل (آرتروز) به قلم دکتر کامران جلالی

درمان بیماری‌ها در پزشکی فرامولکولی به قلم دکتر کامران جلالی

پرسش شما و پاسخ دکتر کامران جلالی؛ فوق دکترای پزشکی فرامولکولی

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ