دیدگاه تان نسبت به ازدواج، چگونه بر روابط تان تاثیر خواهد گذاشت؟

شاید شما هم از آن دسته از مردم باشید که می گویند امکان ندارد روزی خود را گرفتار عشق و عاشقی کنند. اما باید بدانید که این اتفاقی است غیر قابل گریز.

دکتر ویکی باریوس، مشاور ازدواج در نیویورک، آمریکا، می گوید: “در صورتی که همیشه از برقرار کردن یک رابطه دوری کرده اید و یا نگرش تان به گونه ای بوده است که بگویید اهل ازدواج نیستید ( و هم چنان بر این عقاید تان پا فشاری می کنید)، این طرز فکر تان می تواند در نوع ارتباطی که بر قرار خواهید کرد، اثر گذار باشد.”

وی در ادامه می گوید: “در صورتی که شما یک هدف را برای خود مشخص نکنید، چنان چه رابطه ای با کسی بر قرار نمایید، به سادگی آن را رها خواهید کرد و ترک خواهید نمود.”

البته تجربه کردن شرایط مختلف از جمله ملاقات کردن افراد مختلف، تجربه ی زندگی مجردی و آزادی های آن، و یا داشتن یک رابطه ی طولانی مدت با یک شخص خاص، می تواند در نهایت مشخص کند که کدام یک از این موارد برای شما بهتر است.

دکتر ویکی باریوس، مشاور ازدواج، می گوید: “البته تنها در روزگار اخیر است که مردم به ازدواج به چشم وسیله ای برای رشد اجتماعی و توسعه ی معنوی می نگرند؛ در حالی که در سده های گذشته ازدواج در درجه ی اول یک نهاد اجتماعی و اقتصادی بود.

منبع:   shape.com

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ