توضیح دکتر زهرا سعادتی در مورد لیزر لیپولیز

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی: لیزر لیپولیز برای کاهش سایز به کار می‌­رود، به این شیوه که جایی را که می­‌خواهیم لیزر انجام دهیم، مایع تومیسنت را تزریق می­‌کنیم و مکانی را که می­‌خواهیم تزریق انجام بدهیم و اشعه لیزر را به آن نواحی می­‌تابانیم و بعد قسمت‌­هایی را حجم چربی زیاد است با حالت وکیوم، چربی­ها را تخلیه می­‌کنیم ولی نواحی که حجم‌­اش کم است مثل غبغب نیازی به تخلیه چربی نیست و خودش جذب می­‌شود.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی:

لیزر لیپولیز برای کاهش سایز به کار می‌­رود، به این شیوه که جایی را که می­‌خواهیم لیزر انجام دهیم، مایع تومیسنت را تزریق می­‌کنیم و مکانی را که می­‌خواهیم تزریق انجام بدهیم و اشعه لیزر را به آن نواحی می­‌تابانیم و بعد قسمت‌­هایی را حجم چربی زیاد است با حالت وکیوم، چربی­ها را تخلیه می­‌کنیم ولی نواحی که حجم‌­اش کم است مثل غبغب نیازی به تخلیه چربی نیست و خودش جذب می­‌شود. در انتهای عمل لیزر دیگ‌ ه­ایی می‌تابانیم که باعث لیفت پوست می­‌شود و از شل شدن پوست جلوگیری می‌­کند.

محاسن لیزر لیپولیز نسبت به ساکشن

حسنی که لیزر لیپولیز دارد، این است که همان کاهش سایز اولیه را داریم و به علاوه تا ماه­ها بعد از آن، به علت اینکه چربی­های مانده لیزر گرفته است، تا ماه­ها بعد از عمل کاهش سایز را مشاهده می­‌کنیم، کاهش سایز بیشتر از ساکشن است. در آخر هم لیزر لیفت می‌ کنیم که باعث کلاژن­سازی و لیفت پوست می­‌شود و از شلی پوست جلوگیری می­‌کند و پوست را جمع می­ کند. خطر کاهش آمبولی که در لیزر لیپولیز به این علت که خودش عروق را می­‌بندد، خطر آمبولی را از بین برده است.

چه نواحی از بدن را می­‌توانیم به وسیله لیزر لیپولیز وزن­‌اش را کم کنیم؟

قسمت­هایی که تجمع موضعی چربی داریم، می‌­توانیم از این شیوه استفاده کنیم. مانند غبغب و بازوها، شکم پهلو، ران می­‌توانیم این کار را انجام­ دهیم.

چه افرادی بهتر است که لیزر لیپولیز انجام ندهند؟

برای لیپولیز شکم افرای که افتادگی خیلی زیاد دارند و شلی شدید پوست دارند، بهتر است جراحی انجام دهند تا لیزر. یا افرادی که بیماری خاص مبتلا هستند، یا افرادی که وزن­های خیلی زیادی دارند، بهتر است تا از این شیوه استفاده نکنند.

لیپولیز برای چه افرای مناسب است و بهتر است از این شیوه استفاده کنند؟

این عمل برای افرادی که تجمع موضعی چربی دارند، گزینه مناسبی برای لیزر لیپولیز هستند.

عوارض لیزر لیپولیز چیست؟

این عمل اگر به درستی انجام شود، عوارض عمده­ای ندارد. اگر لیزر خیلی عمقی انجام شود ممکن است، باعث سوختگی شود. به طورکلی اگر لیزر توسط متخصص آگاه انجام شود، مشکلی نخواهد داشت.

آیا همه قسمت­های بدن را می‌­توان در یک جلسه انجام داد؟

بهتر است عجله نکنید و همه قسمت­ها مثل بازو ران و شکم و دیگر قسمت­ها را در یک جلسه انجام ندهید. قبل از جراحی باید تزریق مایع تومیسنت انجام شود و اگر قسمت­های زیای را انجام دهیم حجم تزریق مایع زیاد می­‌شود و  عوارضی را دارد و بهتر است که در این مورد تصمیم‌­گیری را به عهده پزشک بگذارید.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی:

دکتر زهرا سعادتی، دوره پزشکی عمومی وتخصص جراحی خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و در سال 1378 فارغ التحصیل شد، وی دوره لیزر را در کشورمان ایران و دوره تخصصی لیزر را در کشور های روسیه و ترکیه گذرانده است.

انواع خدمات جراحی ایشان شامل: کوچک کردن سینه و شکم، بزرگ کردن سینه و پروتز سینه، پیکرتراشی با لیزر لیپولیز و لیپوماتیک، ساکشن چربی و تزریق چربی به نواحی دلخواه، برداشتن خال و زگیل با لیزر پرتوان روسی

همچنین دارای کادری مجرب جهت انجام خدمات: لیزر موی زائد الکساندرایت کندلا ۲۰۱۶ ، تزریق ژل و بوتاکس توسط پزشک، جوانسازی و مزوتراپی جهت رفع چین و چروک، استفاده از روش های نوین جوانسازی و لیفتینگ و پاکسازی، میکرونیدلینگ و رفع جای جوش و لک

برای مشاوره و انتخاب بهترین و جدیدترین درمان می توانید با تلفن زیر تماس بگیرید:

021۲۲۷۶۶۸۵۳

021۲۲۷۶۱۶۰۰

آدرس:

پاسداران-بین گلستان نهم و دهم-پلاک 457-واحد 10

وب سایت ها:

www.drsaadati.com

hemorrhoid.ir

Drsaadati

Dr.saadati.z

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ