دکتر زهرا سعادتی: کارمندان پشت میزنشین مراقب بیماری کیست مویی باشند!

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی: کیست مویی بیماری است که بیشتر در افراد بزرگ سال به خصوص آقایان دیده می شود. سوراخ های ریز پوستی در فاصله بین دو باسن دیده می شود. گاهی نیز ترشحات چرکی یا خونابه از سوراخ های مذکور خارج می شود.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی:

کیست مویی بیماری است که بیشتر در افراد بزرگ سال به خصوص آقایان دیده می شود. سوراخ های ریز پوستی در فاصله بین دو باسن دیده می شود. گاهی نیز ترشحات چرکی یا خونابه از سوراخ های مذکور خارج می شود. البته اگر مجرای سوراخ بسته شود ترشحات چرکی تجمع پیدا کرده و باعث می شود آن قسمت آبسه کند که البته با درد شدیدی همراه است. پس اگر در این ناحیه از بدن با ترشح یا درد مواجه شدید، احتمال دهید که با بیماری کیست مویی مواجه هستید. این بیماری بیشتر در افراد پر مو دیده می‌شود و بیشتر شامل حال کسانی است که شغل‌های نشسته دارند، به همین علت به آن بیماری رانندگان هم گفته می‌شود.

کیست مویی با دارو درمان نمی شود!

این بیماری هیچ درمان دارویی و محافظه کارانه‌ای ندارد و باید حتما تخریب و برداشته شود. اگر پیشرفت نکرده باشد با چند شات لیزر این کیست مویی از بین می رود. اما اگر در مرحله پیشرفته باشد حتما باید با کمک لیزرهای پرتوان کل ناحیه را از بین برد.

دکتر زهرا سعادتی؛ متخصص جراحی: 

دکتر زهرا سعادتی، دوره پزشکی عمومی وتخصص جراحی خود را در دانشگاه شهید بهشتی گذرانده و در سال 1378 فارغ التحصیل شد، وی دوره لیزر را در کشورمان ایران و دوره تخصصی لیزر را در کشور های روسیه و ترکیه گذرانده است. 

انواع خدمات جراحی ایشان شامل: کوچک کردن سینه و شکم، بزرگ کردن سینه و پروتز سینه، پیکرتراشی با لیزر لیپولیز و لیپوماتیک، ساکشن چربی و تزریق چربی به نواحی دلخواه، برداشتن خال و زگیل با لیزر پرتوان روسی

همچنین دارای کادری مجرب جهت انجام خدمات: لیزر موی زائد الکساندرایت کندلا ۲۰۱۶ ، تزریق ژل و بوتاکس توسط پزشک، جوانسازی و مزوتراپی جهت رفع چین و چروک، استفاده از روش های نوین جوانسازی و لیفتینگ و پاکسازی، میکرونیدلینگ و رفع جای جوش و لک

برای مشاوره و انتخاب بهترین و جدیدترین درمان می توانید با تلفن زیر تماس بگیرید:

021۲۲۷۶۶۸۵۳

021۲۲۷۶۱۶۰۰

آدرس: 

پاسداران-بین گلستان نهم و دهم-پلاک 457-واحد 10

وب سایت ها:

www.drsaadati.com

hemorrhoid.ir

Drsaadati

Dr.saadati.z

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟
مطالب پیشنهادی

نظر خود را وارد نمایید
لغو پاسخ
نظرات
زهرا رمضانی

زهرا رمضانی

1394-08-19 - 08:45 پاسخ

سلام ممنونم از خدمات شما لطفا روانشناس تلفنی هم بزارید

شیوا

شیوا

1394-08-10 - 12:34 پاسخ

سلام چگونه میشه پیش گیری کردازکیست مویی؟

admin

admin

1394-08-10 - 12:34

جهت دریافت مشاوره تلفنی از پزشکان وبسایت الو دکتر می توانید

روزهای : شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 الی 21 ازطریق تلفن ثابت با شماره تلفن  9099071353 تماس بگیرید

پزشکان وبسایت الو دکتر آماده پاسخگویی به سوالات شما میباشند .